Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE SUPERVIZARE SI EXPERTIZARE A LUCRARILOR DE ABANDONARE SONDE


Detaliu pentru invitatia numarul 332995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 332995/02.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE SUPERVIZARE SI EXPERTIZARE A LUCRARILOR DE ABANDONARE SONDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Medias, jud.Sibiu, str.Garii nr.5 - sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SUPERVIZARE SI EXPERTIZARE A LUCRARILOR DE ABANDONARE SONDE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE SUPERVIZARE SI EXPERTIZARE A LUCRARILOR DE ABANDONARE SONDE
II.1.6) CPV: 71351910-5 - Servicii de geologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul GP : LOT 1 ? 1800 LEI; LOT 2 ? 1800 LEI; LOT 3 -1800 LEI; LOT 4 -600 LEI.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data depunerii ofertelor(trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).2. Modul de constituire a GP : GP se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contr. (conform FORMULAR 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de GB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractanteRO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR MediasOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GPvor fi respinse. Doc. care atesta constituirea GP (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite GPin cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea GP (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781din OUG 34/2006 este de : lot 1 ? 900 lei; lot 2 -900 lei; lot 3 ? 900 lei ; lot 4 ? nu este cazul .Retinerea GP se va face in conformitate cu orevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl. priv.eligibilitatea - Se va completa FORMULARUL 12.Decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - se va completa FORMULARUL 1A3. Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -se va completa FORMULARUL 1B4. Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va completa FORMULARUL 1CPersoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie :1. Costel Totan ? director Sucursala Medias ; 2. Mihai Man ? director Tehnic ? Presedinte comisie de evaluare ; 3. Dorian Bacila ? Sef serv.Mecano-Energetic; 4.Ovidiu Muresan ? Sef Birou Contracte ; 5.Simona Popa ? Sef Birou Juridic .5.Certif. constatat. priv.indepl. oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurarede accidente de munca si boli profesionale ( in corfomitate cu H.G. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certif. constat. se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conform cu originalul.Pentru op.ec. inregistrati ca I.M.M.-uriDecl. pepropria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modif. si completare Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.urilor.Ofertantii incadrati ca I.M.M-uri beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor op.ec., cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. Cerinta nr. 1Certif. constatator, eliberat de ORC, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activ. principal sau secundar prestarea de serviciisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul asocierii mai multor op.ec., cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Inainte de comunicarea castigatorului, ACva solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului emisORC, pentru conformitate.Cerinta nr. 2Pentru op.ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Decl. pe propria rasp. completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 priv. modif. si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul depunerii ofertelor de catre o asociere, pt. a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In cazul asocierii mai multor op.ec., cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf. generale, care va contine toate informatiile despre ofertant.Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de inf. generale care va contine toate inf. despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contulsocietatii si banca la care este deschis).Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista cu principalele prestari de serviciiefectuate in ultimii 5 ani. Aceasta lista trebuie insotita decel putin un contract/proces verbal de receptie ?care sa confirme executarea de lucrari similare.Experienta trebuie sa fie in domeniul forajului/exploatarii/inmagazinarii/reabilitarii zacamintelor de petrol si gaze. Se demonstreaza prin orice document care atesta domeniul de desfasurare a activitatii si calificarea.Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentat in favoareaofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Inf. priv. subcontractantii-DACA ESTE CAZUL.Pt. subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratiape proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contr. de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contr. incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cuoferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Inf. privind asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi op. ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma rasp.solidara pentru indeplinirea viitorului contr. de achizitiepublica, ca liderul asoc. este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contr.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Sit. Ec.-fin.si Cap. tehn. siprofes. se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de op. ec. care depun oferta comuna). Exceptie fac urmat. crit. de calif. si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sect. III.2.1.a) Sit. pers.a candid./ofertantuluiSectiunea III.2.1.b) ? Cap. de exercitare, Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZULIn cazul in care pentru indepl. contr. ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si profes. invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica siprofes. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avandobligatia de a prezenta: - decl. pe proprie raspundere priv. neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG 34/2006- decl. pe proprie rasp. privind neinc. inprev.art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie rasp, Ofertantul va prezenta obligatoriu Certificat de atestare pentru calitatea de specialist sau expert emis de Directia de specialitate din cadrul ANRM Bucuresti cu valabilitate la data de depunere a ofertelor, certificat emis in baza Ord. A.N.R.M nr. 122/2006 cu modif. si complet. ulterioare.Precizari: a. Ac.autorizatie poate fi prezentata in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in as. fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, in functie de partea din contract pe care o realizeaza.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta autoriz. in favoarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata invitatiei de participare.Inf.supl.la tel.+40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer