Achizitie publica - Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru aplicatia de evidenta a datelor persoanelor private de libertate ?Prisoner Management System on Web ?PMSWeb?
Detaliu pentru invitatia numarul 357427
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357427/11.02.2014
Denumire contract: Servicii de suporttehnic si mentenanta pentru aplicatiade evidenta a datelor persoanelor private de libertate ?Prisoner Management System on Web ?PMSWeb?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de suporttehnic si mentenanta pentru aplicatiade evidenta a datelor persoanelor private de libertate ?Prisoner Management System on Web ?PMSWeb?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord cadrudeservicii de suporttehnic si mentenanta pentru aplicatiade evidenta a datelor persoanelor private de libertate ?Prisoner Management System on Web ?PMSWeb
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 - 580, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare, in conf.cu art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este de 11.612, 00 lei.Echivalenta lei/valuta se va efectua la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11);scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau societate de asigurari.In acest caz scrisoarea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP;?virament bancar in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov(se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor;?depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. De asemenea un cuantum din garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.278^1, alin.(1), (2)si(5) din OUG 34/2006.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf.HG 925/2006, art.36, lit.a., ofertele fiind considerate inacceptabile.Pentru ofertantii care intra sub incidenta Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului respectiv in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.18;?prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.-Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Solicitat ?Cerinta obligatorie?completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Solicitat ? Cerinta obligatorie?completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;?prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din H.G. nr.925/2006.Se vor depune on?line.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independent-Solicitat?Cerinta obligatorie-completare formular C-Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-Solicitat? Cerinta obligatoriePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Catalin Gheorghe Luncasu ?director, Cristina Mihai?director adjunct, Maria Costache?contabil sef, Luminta Monica Gheorghe persoana imputernicita acordare viza CFPP, Raluca Andronache ? consilier juridic- membru comisie evaluare, Carmen Daniela Roman?sef Serviciu Achizitii-presedinte comisie evaluare, Niculae Tanase-sef Birou Gestiune Software, Analiza si Programare-membru comisie evaluareSimona Delia Spataru?ofiter specialist achizitii-membru comisie evaluare, Alina Daniela Sterian-ofiter specialist achizitii-membru comisie evaluare, Miuta Gutanu- economist-membru rezerva comisie evaluare ? completare formular D. Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.a. In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrarea in art. 180, 181 lit. a), c1) ?i d) si 69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane-Solicitat?Cerinta obligatorie-prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru. Informatiile cuprinse in certificatul consatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Se va depune on?line.Persoane juridice/fizice straine-Solicitat ?Cerinta obligatorie-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on-line. Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.-Solicitat?Cerinta obligatorie-Se vorprezenta de catre ofertantcertificate care sa ateste ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate custandardulISO 9001/2000 sau similare emise de un organism national sau international. Data limita de valabilitate a certificatelor: safievalabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii, cerinta de mai sus va fi indeplinita individual de fiecare mrmbru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 09:34