Achizitie publica - Servicii de suport in exploatare a modului SAP-HR
Detaliu pentru invitatia numarul 323669
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323669/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de suport in exploatare a modului SAP-HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: 0268305320, 0728137596, Fax: 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Romania, cod postal: 500193, telefon: +40 268305320/+40 728137596, fax: +40 268305004, persoana de contact: Manica Vochin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud, Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, bl.33, et 8 Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de suport in exploatare a modului SAP-HR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de suport in exploatare a modulului SAP _ HR
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin(1) din HG 925/2006. Cont: RO68RNCB0053016896031571B.C.R.Brasov pentru ordin de plata. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila .Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 90 zile de la termenul limita de depuneere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia buna executie in cuantum de 5 % din val. contract fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%, cf.L346/2004.Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69A1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ioan Rosca, Dir Ec Eugenia Mara, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110 kv Ion Dobre, Dir Dezv Catalin Grama(formular06) din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03). Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular02). Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14). Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" Certificat constatator emis de Oficiul Registrul ComertuluiPrestatorul trebuie sa fie partener SAP si va prezenta o autorizatie de la SAP Romania, in original, pentru prestarea serviciilor de suport in exploatare a modulului SAP-HR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul impus pt media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri trebuie sa fie = cu valoarea de 255.000 lei. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cifrei de afaceri, cf.L346/2004. Lichiditatea generala >90%.Depunerea unei declaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globale pe ultimi3ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel minim impus pt experienta similara in ultimii 3 ani: suma valorii contract pt serv similare in ultimii 3 ani trb sa fie = cu val.de 120.000lei.Declaratie privind pers responsabil cu derularea contractului Declaratie privind personalul angajat in ultimi 3 ani.Declaratie privind dotarea cu utilaje, echipamente Certificate de buna executie pentru cel putin un contract similar insotit de recomandari, procese verbale de receptie si copie dupa parti din contract.Declaratie privind utilaj, echip necesare.Prestatorul trebuie sa aiba minim: 2 specialisti ?SAPCertified Solution Consultant Human Resources ? Management Administration with mySAP ERP 2004?;2 specialisti ?SAP Certified Development Consultant SAP NetWeaver 2004 ? ApplicationDevelpomentFocusABAP;1specialist?Solution ConsultantFinancialwith MySAP ERP 2005 Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si securitatea informatiei prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 27001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:55