Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE SUPORT TEHNIC DE SPECIALITATE PENTRU MENTENANTA CALL CENTER


Detaliu pentru invitatia numarul 319823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 319823/31.01.2012
Denumire contract: SERVICII DE SUPORT TEHNIC DE SPECIALITATE PENTRU MENTENANTA CALL CENTER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 722500570, fax: +40 372871908, persoana de contact: Ana Ivanescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 722500570, fax: +40 372871908, persoana de contact: Ana Ivanescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SUPORT TEHNIC DE SPECIALITATE PENTRU MENTENANTA CALL CENTER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de suport tehnic de specialitate pentru mentenanta Call Center, respectiv suportul tehnic necesar pentru dezvoltari de noi functionalitati Call Center si knowledge transfer catre echipa tehnica a achizitorului
II.1.6) CPV: 72212333-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea contactelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7740 lei fara TVA/3870 lei fara TVA-IMM. Per. valabilit: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: instrument de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), pana la data si ora deschiderii ofertelor in contul: ENEL SERVICII COMUNE, RO08CITI0000000725070004, deschis la Citibank Romania. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2010, in original, declaratie atasata in Sectiunea II a Documentatiei de atribuire - Formulare. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 3870lei fara TVA(calculat conform litera a)
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%(5% pentru IMM-uri) din val.ctr.fara TVA.Per.pt.care se constituie gar.este: per.de derulare a ctr. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA). Mod de constituire: prin retineri succesive din facturile prezentate sau Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicitarea ofertantului) care va constitui anexa la contract. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr.279/2011.Observatie: Potrivit art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?Persoane ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante: - Director Achizitii si Servicii - Cosmin Trofin- Director Adjunct Achizitii - Ciprian StefanCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185, lit. c SAU daca operatorii economici nu dispun de informatiile corespunzatoare cifrei de afaceri pe anul 2011, avand in vedere ca bilantul contabil pentru anul 2011 poate fi disponibil - avizat de organele in drept - doar in luna mai 2012, se va prezenta cifra de afaceri pentru anii 2008, 2009, 2010) solicitata: mai mare sau egala cu 774000 lei (mai mare sau egala cu 387000 lei pentru IMM), 2) Informatii privind situatia financiara din bilantul contabil la 31.12.2010 sau 30.06.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista de servicii similare, care va cuprinde serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 387.000 lei fara TVA. Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna calitate emise de beneficiari.2) Ofertantii vor face dovada ca si companie ca au experienta in domeniul IT&C si ca au participat la proiecte pentru call center cu deployment de aplicatii CRM si integrare cu sistemele de telefonie3)Ofertantii vor face dovada, prin prezentarea de copii dupa contracte, ca au cel putin un contract de dezvoltare functionalitati Call Center intr-o institutie avand ca obiect de activitate in domeniul utilitatilor (ex. distributia si furnizarea de energie electrica din Romania, eventual distributie si furnizare gaze naturale, etc.), cu respectarea eventualelor clauze de confidentialitate., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarele cerinte: - Prestatorul va furniza o resursa specializata, Arhitect Call Center si Genesys, care va asigura Suport tehnic de specialitate pentru mentenanta Call Center., Cun.min neces pt poz. de Arhitect Call Center si Genesys: -Arhit. Call Center si Genesys va fi absolvent al uneia dintre fac. de specialit: Automatica si calculatoare, Electronica, ASE - Cibernetica, Matematica Informatica-Vorbitor de lb rom.-Managament systeme si retele: cun.avansate - Windows 2000/2003/2008-Module Genesys: Genesys Voice Platform 7.x, Framework 7.x (HA, Multi site, Routing(voice, MCR, Reporting(CC Analyzer, ICON si Infomart, Outbound, Genesys Agent Desktop Gplus Adapters-Tehnologii telefonie: telefonie IP(Cisco Gateways, Cisco Call Manager, SIP Server), implementare service numbers, rutare telefonica, implementare de solutii interaction recording-Admin.web server: Apache Tomcat, MS IIS-Networks design & implementation, consulting, management-Cun.avansate de Cisco technology advanced: network design, routers & firewalls administration and configuration, IP telephony administration, Voip, SIP, H323, CCM / CUCM (Cisco Call manager) ? exploatare si mentenanta., Oferantul va prezenta dovezi pt urmat.certif, traininguri si experienta: - Training Genesys Voice Platform 7.6: Overview si Instalare/Configurare, pt res alocata- Training Genesys Basic Routing Design, pt res alocata- Training Genesys Framework Overview si Instalare, pt res alocata- Training Oracle Database 10g: Programming with PL/SQL (pt a asig suport pt res alocata)- Certif CCNP (pt a asig suport pt res alocata)- Certified Windows Administrator (pt a asig suport pt res alocata)- Certif Management systeme si retele: experti Windows 2000/2003/2008 si experienta in lucrul cu LINUX (pt a asig suport pt res alocata)- Training limbaje de programare (basic): Oracle PL/SQL (pt a asig suport pt res alocata)- Baze de date ? administrare (min. basic): Oracle, MS SQL (pt a asig suport pt res alocata)- Certificare Microsoft Server technology, Active Directory large networks design, deployment and management (pt a asig suport pt res alocata), Experienta pe proiecte similare: -Ofertantul va face dovada prin prezentarea CV-ului ca resursa alocata va avea minim 1 an de experienta ca si consultant Genesys-Ofertantul va face dovada prin prezentarea CV-ului ca resursa alocata va avea minim 1 an de experienta in proiecte CTI Genesys ? se va face dovada ca a participat la proiecte pentru call center cu deployment de aplicatii CRM si integrare cu sistemele de telefonie- Ofertantul va face dovada prin prezentarea CV-ului ca resursa alocata a participat la cel putin o implementare de Genesys cu SIP Server- Ofertantul va prezenta, pentru resursa alocata, cel putin o scrisoare de recomandare pentru implementarea de Genesys in proiecte similare- La solicitarea Achizitorului, Ofertantul va prezenta, pentru resursa alocata, recomandari de la manageri si clienti in proiecte similare, - Ofertantul va face dovada ca are cel putin 2 experti Genesys Voice Platform 7 Installation and Configuration in vederea instalarii si configurarii licentelor Genesys, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul., Informatii privind asociatii, daca este cazul., Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul Informatii privind asigurarea protectiei mediului - pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului (OUG 34 - art. 188, alin. (3) litera e), Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante., Informatii privind asigurarea securitatii informatiei in conformitate cu standardele europene relevante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer