Achizitie publica - Servicii de suport tehnic hard&soft pentru platforma de telefonie Topex
Detaliu pentru invitatia numarul 344382
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344382/26.03.2013
Denumire contract: Servicii de suport tehnic hard&soft pentru platforma de telefonie Topex
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATIICod fiscal: RO10881986, Adresa: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 3073029, Fax: +40 3073066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, telefon: +40 315003074/ +40 315003011, fax: +40 315003666, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul central al S.N.Radiocomunicatii S.A., Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, sala Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de suport tehnic hard&soft pentru platforma de telefonie Topex
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile, care vor constitui obiectul contractului, sunt urmatoarele: - Servicii extra garantie hardware ? HP Servers- Servicii asistenta tehnica remote ? BASIC- Servicii asistenta tehnica ? Migrare Vocaltec pe Topex
II.1.6) CPV: 50334110-9 - Servicii de intretinere a retelei telefonice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 2100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare= 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor.Modalitatea de constituire conform prevederilorart. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.278^1din OUG nr.34/2006.In cazul garantiei de participare depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul de schimb valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.10 din sectiunea Formulare si Modele.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.Nu se va accepta posibilitatea constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezentaFormularul nr.4 din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.Nota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de subcontractant.Persoanele care au functii de decizie in cadrul S.N.Radiocomunicatii S.A. si care au legatura cu procedura de atribuire sau pot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire ?Servicii de suport tehnic hard&soft pentru platforma de telefonie Topex?, sunt urmatoarele: Gabriel GRECU ?Director GeneralAdrian LUPU ? Director Executiv EconomicEugen BRAD ? Director Executiv TehnicMarian DINCA ? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si AdministrativDana MARIAN ? Manager Departament Planificare Achizitii OperationaleLigia MIHAIU ? Manager Departament Planificare Achizitii OperationaleAlin TERCHILA ? Manager Departament O&M Retele Comunicatii ElectroniceGeorgeta NEAGU ? Sef Serviciu AchizitiiCristian POPESCU ? Sef Serviciu Retele Comunicatii ElctroniceCostin DAVIDESCU ? Sef Compartiment Operare IP si TelefonieDan HIRJAU ? Specialist Mentenanta ? Compartiment Operare IP si Telefonie Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CerintaUltimul bilant contabil sau extrase de bilantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, conform Formularului nr 5., Cerinta nr. 2Cel putin un certificat/document, dar nu mai mult de 3(trei) certificate/documente, emise de o autoritate sau de catre clientul beneficiar - in original, in copie legalizata sau copie, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: CV?uri, diplome ale persoanelor responsabile in derularea contractului . CerintaCertificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 11:15