Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru solutia de monitorizare si management a infrastructurii INS


Detaliu pentru invitatia numarul 356096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 356096/27.11.2013
Denumire contract: Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru solutia de monitorizare si management a infrastructurii INS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181818, Fax: +40 213181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul Statistic National)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru solutia de monitorizare si management a infrastructurii INS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de suport tehnic si mentenanta pentru solutia de monitorizare si management a infrastructurii INS
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip se poate constitui prin oricare din formele prevaz. la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societa.de asigu, OP) mai putin numerar la casieria autorit. contract. Dovada garanti. de particip se va depune la sediul Autor.contract in origi pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, cu semnatura electron. Se prezinta in origi, in cuantumul si pentru perioada prev. in documen. de atribuire. Conform art.278.1 din OUG 34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG 34/2006. In cazul constit. garanti. de parti. prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prev. art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benefi. de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de partici. stab. in Docum. de atrib. Pentru demonstr incadrarii in categoria IMM, operat. eco. au obligatia de a prezenta la data si ora stabli. pentru depunerea ofertelor declar. privind incadrarea intrepr.in categoria intrepr. mici si mijlocii prevaz. in Anexa 1 la Legea 346/2004. In conf cu prev art.86(6) din HG 925/2006 dovada constit garantiei de particip trebuie sa fie prezentata pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Perioada de valab.i a garanti.de particip. va fi egala cu perioada de valab. a ofertei (valabili. ofertei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (cf. art.85 lit.HG 925/2006) Cuantum: 11250 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezor. Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garant. de particip. va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta(curs BNR) este data de publicare a invit de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)-formularul 1;?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 2 ;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 5 si Lista persoanelor cu functii de decizie: Andrei Tudorel, Jifcu Gabriel, Vaida Muntean Gheorghe Emanoil, Constantinescu Mariana, Radoi Mioara, Marcu Dan, Beldiman Cristian, Ionescu Florinel, Marin Alexandru, Moisescu Liliana, ,Patru Corina.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 4 ;?Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- In masura in care procedura de emitere a acetor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentatntul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatie de atribuire(conf. art. 11, alin. 4 din HG. 925/2006). Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani-formularul nr.8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind experienta similara in periaoda 2010-2012. formularul 5 Ofertantul trebuie sa detina Certificare ISO 27001:2005 sau echivalent, Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer