Achizitie publica - servicii de supravegere tehnica a lucrarilor la ob. de inv. Regularizare parau Casin pe sectorul Targu Secuiesc-Valea Seaca, judetul Covasna
Detaliu pentru invitatia numarul 345258
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345258/15.04.2013
Denumire contract: servicii de supravegere tehnica a lucrarilor la ob. de inv. Regularizare parau Casin pe sectorul Targu Secuiesc-Valea Seaca, judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739881, Fax: +40 250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250739880, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Olt str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de supravegere tehnica a lucrarilor la ob. de inv. Regularizare parau Casin pe sectorul Targu Secuiesc-Valea Seaca, judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de Supraveghere tehnica a lucrarilor la obiectivului de investitii REGULARIZARE PARAU CASIN PE SECTORUL TARGU SECUIESC-VALEA SEACA, JUDETUL COVASNAValoarea estimata a acestor servicii este de 160.120 lei fara TVA. In conformitate cu devizul general aprobat, pentru aceste servicii valoaraeaferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 15.947, 95 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 067.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.200 lei;Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a agarantiei : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionatRetinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 1601, 20 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular32. Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant3. Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular44. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare ofertantuleste rezident)NOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 56.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 67.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1- prezentare Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: : Director- ing. Ion STOENESCU; Director Ec.- ec. Lenuta DOBRINESCU; ; Director Tehnic DI - ing. Ion BALOI; Director Tehnic EL- ing. Emilian NISTOR; Director LCA- dr.ing. Toma BONCAN Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte obiectul activitatii.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Formularul 8 ? Se va prezentamedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani, a operatorului economic ( 2012, 2011, 2010)Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu anual BNR aferent fiecarui an in parteastfel : - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RONOperatorul economic va prezenta documentedoveditoare pentru sustinerea indeplinirii cerintei respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul 10 -Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani , continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Acestea vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, Formularul 11-Informatii referitoare la personal, organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ; Se solicita prezentarea CV-ului Se solicita ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii si verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii, pentru obiectivul de investitii, sa se faca prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: - Produse pentru constructii -Lucrari Hidrotehnice, pentru constructii de importanta ?C?-Se va prezentaAutorizatie eliberata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru personalul desemnat pentru indeplinirea contractuluiO declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratiereferitoarela dotarile si , echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 08:05