Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?.


Detaliu pentru invitatia numarul 357225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SALAJ
Numar invitatie: 357225/31.01.2014
Denumire contract: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj loc. Zalau, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Salaj , loc. Zalau, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, jud. Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect servicii de supraveghere a executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj? conform cerintelor inscrise in cadrul caietului de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire.Valoarea estimata fara TVA supusa procedurii de achizitie publica este 317.841, 24 lei fara TVA, 0 lei - diverse si neprevazute.Durata de prestare a serviciilor: 21 luni.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 841.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 6.300, 00 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, persoanele straine vor prezenta si traduceri autorizate. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. In caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire (conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006): prin virament in contulRO22TREZ5615006XXX000188 ? Trezoreria Zalau; prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei, dupa caz insotita de declaratie de incadrare in categoria IMM, va fi atasata ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instrumentul de garantare: va fi prezentat obligatoriu in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor, va fi emis in favoarea AC, sa faca referire expresa la procedura in cauza, sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art. 86 alin. (4) din HG 925/2006. Trebuie sa prevada posibilitatea retinerii sumei conform art. 278 1 alin.(1) din OUG 34/2006. Suma ce va fi retinuta se calculeaza in conformitate cu prevederile legale. ln cazul in care garantia va fi depusa in alta valuta, conversia se va face la cursul leu/alta valuta emis de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire va fi conform art. 90 alin 1 si3din HG 925/2006.Autoritatea Contractanta se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea de catre Inginer a obligatiilor asumate prin Contract, daca nu au fost ridicate pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006. Se va completa formularul 3A. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 3B (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ter?ul sus?inator va prezenta declara?ia de neincadrare in dispozitiile art.181 lit. a, c^1, d.)Cerinta nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul nr.4;Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 691 - Formular nr. 5 (Se va prezenta aceasta declaratie atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/ ter?ul sus?inator daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu-Radu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, director - Directia economica ? Marusca Leontina Lucica, director ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala - Crihan Catita, director - Directia juridica si administratie locala Pop Letitia, arhitect sef ? Carmen Nadasan, sef birou ? Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publice, Iepure Liliana, consilieri ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ? Calinici Emanuela Ioana, Alexa Calin, Lemeni Lauraconsilier - Directia economica ? Tulai Sofia-Rodica, consilier ? Directia Tehnica ? Cardos Elena, in cadrul AC ? Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Ardelean Nicolae, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Chereches Dan Nicu, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert- Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu.Cerinta 5 - Formular nr. 6: Declara?ie privind calitatea de participant la procedura ( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta 6 - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice - ANAF, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la niveul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta 7 - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op. ec, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la niveul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de AC. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: Cerinta 1. Se vor prezenta inf. privind cifra de afaceri (C.A.). Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie aC.A. globala, in ultimii 3 ani nu mai mica decat: 600.000, 00 lei. In cazul in care op. ec. prezinta o declaratie de incadrare in categ. IMM cfm.Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dez. IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate deC.A., cerute in achizitiile publice., Cerinta 2. In functie de informatiile si documentele disponibile op. ec. vor prezenta doc. in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra medie de afaceri globala. Convertirea in lei si alta valuta, pentru oferti romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentruAnul 2011, Anul 2012, Anul 2013., NOTA: Atunci cand un grup de op. ec. depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privindC.A.trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator. In cazul unei oferte individuale/comune care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privindC.A. nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tertul sustinator, dupa caz.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Se solicita prezentarea unuia sau mai multor certificate / documente / contracte / procese verbale de receptie / orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar / beneficiari, care sa confirme prestarea serviciilor in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei aunorservicii desupraveghere a exe. lucrarilor in valoare de cel putin 300.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR la data incheierii contractului prezentat., Cerinta 2.Inf. privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 3. Se va prezenta o lista cu per.responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si inf. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. responsabil.Personal minim obligatoriu: EXPERT 1: Diriginte de santier 1 - Coordonator de echipaSe prezinta: -Decl.de disp. datata si semnata in original;
-autoriz. ISC pentru diriginte de santier, conform Ord. nr. 1496/13.05.2011 al Minist. Dezv. Reg. si Turismului, valabila la data limita dedepunere a ofertelor, in cel putin unul din urmatoarele domenii: -Consolidarea si restaurarea monumentelor istorice;
-Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local;
-Constructii civile, industriale si agricoleEXPERT 2: Specialist/Expert atestat in baza Ordinului nr. 2495/2010 ? art. 8, alin. 1, lit. f) ? specializarea dirigentare lucrari, pentru domeniul consolidare / restaurare, structuri istorice;
- Decl. de disp. datata si semnata in original;
- atestat eliberat de Minist.Culturii ? specialist ? dirigentare lucrari pentru domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice valabil la data limita de depunere a ofertelor.EXPERT 3: Specialist/Expert atestat in baza Ordinului nr. 2495/2010 ? art. 8, alin. 1, lit. f) ? specializarea dirigentare lucrari, pentru domeniul restaurare arhitectura;
- Decl. de disp. datata si semnata in original;
- Atestat eliberat de Minist. Culturii ? specialist ? dirigentare lucrari pentru domeniul restaurare arhitectura valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru poz. EXPERT 2 si EXPERT 3 se pot nominaliza doua persoane diferite sau o singura persoana, numai daca aceasta indeplineste cumulativ conditiile de calificare necesare ambelor pozitii.EXPERT 4: Diriginte(ii) de santier atestat(i) in baza procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata prin Ordinul nr. 1496/13.05.2011 al Minist. Dezv.si Reg. si Turismului, pentru urmatoarele domenii: a.Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local;b.Constructii civile, industriale si agricolec.Instalatii electriced.Instalatii sanitare, termoventilatiie.Retele electricef.Retele termice si sanitareSe accepta ca un diriginte sa fie atestat pe mai multe domenii.Se prezinta: -Decl. de disp. datata si semnata in original;
-Autoriz.de diriginte de santier in domeniul si specializarea solicitata valabila la data limita de depunere a ofertelorEXPERT 5: Inginer de cantitati ? devizeSe prezinta: - CV datat si semnat in original;
- Decl de disponibilitate datata si semnata in original;
- Diploma de studii superioare in domeniul tehnic in copie conform cu originalul;
- Doc. care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de supraveghere a exec. lucrarilor de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul.In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor umane, resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.In cazul in care ofertantul isi demonstr. capacitatea tehnica si prof. invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiatprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Pers. ce asigura sustinerea tehnica si prof.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib. conf. prev. art. 69 1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Nenominalizarea unui expert din lista pers. cheie conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4. Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, in termenul declarat prin oferta sa.Se solicita prezentarea unui document care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instala?iilor, echipamentelor tehnice necesare pentru realizarea serviciilor de supraveghere a executiei lucrarilor., Cerinta 5. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, liderul si fiecare dintre asocia?i vor prezenta pentru sectiunile: III.2.1.a), III.2.1.b) si III.2.3.b) fiecare document/formular solicitat, completat separat de catre fiecare membru al asocierii si insusit de catre acestia. Cerintele trebuie indeplinite in mod individual de catre fiecare membru al asocierii.Pentru sectiunile: III.2.2) si III.2.3.a) se vor prezenta formularele solicitate prin fisa de date de catre fiecare membru, iar cerintele referitoare la cifra de afaceri, personalul cheie solicitat si utilajele cerute se vor indeplini prin cumul., Cerinta 6. Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Cerinta 1. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar ca activitatecu obiectul prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei., Cerinta 2. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer