Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor la investitia Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca, judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 355423
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 355423/06.11.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor la investitia Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: +40 0241673036, Fax: +40 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 0241673036, fax: +40 0241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor la investitia Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor la investitia?Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca, judetul Constanta? conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 439 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.100 leiGarantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI RO23877359, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare. Echivalenta leu/alte valute se va face cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.16 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in situatia respingerii contestatiei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, suma de 2.594, 39lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat si tert sustinator ( daca este cazul)Cerinta 2Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va completa de catre ofertant/asociat (formular 4) si tert sustinator, daca este cazul daca este cazul, pentru lit. a, c1, dCerinta 3Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociatSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).Cerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).Cerinta 5Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociat.Cerinta 6Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).Cerinta 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6). Se va completa de ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: George Papari-Director, Adela Mihalcea-Director Economic, Marian Mitrea-Director Tehnic Exploatare LH, Stelica Hagi-director Tehnic Dezvoltare Investitii, Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, Chirata Tararache-comp.Juridic, Rodica Tistea, Camelia Uzun, Violeta Burnaz-serv.InvestitiiCerinta 8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul (formular 21 in original). Se va completa de catre ofertant/asociat. Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul procedurii.Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 450.000, 00 lei. Se vor prezenta documente suport (ex bilanturi contabile/situatii financiare, vizate si inregistrate, raport audit).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiDesemnarea a cel putin 2 diriginti de santier care cumulativ sa fie atestati pentru domeniile Lucrari hidrotehnice ? categoria de importanta B, Poduri pentru constructii de interes local ? categoria de importanta B, Produse pentru constructii, Cerinta 3-echipamente si mijloace de transportAsigurarea de echipamente si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv minim urmatoarele: -echipamente pentru masuratori topometrice-echipamente de calcul (statie desktop/ laptop)-licenta software pentru verificarea situatiilor de lucrari-mijloc de transport pentru deplasarea pe teren, Cerinta 2-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Cerinta nr. 1In ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat servicii similare celor care fac obiectul procedurii in cel mult un contract, a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 250.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta 2Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu, Cerinta 1Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer