Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 321700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 321700/12.03.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236307720, fax: +40 236307720, persoana de contact: Biroul licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Galati, str. Domneasca nr. 38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de supraveghere a exploatarii centralelor termice, intretinerea centralelor termice, verificarea tehnica periodica a centralelor termice, autorizarea metrologica a instalatiilor si obtinerea autorizatiilor de functionare a cazanelor
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.500 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care sa cuprinda cel putin informatiile din cadrul Formularului 13), care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de ladata limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa in afara plicului care contine oferta si o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 12). Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 2.250 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular 4(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: primar. Dumitru Nicolae, Kovacs Radu, Serea Toader, Ionescu Sorin, Constantin Elena); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 5; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 6. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009).Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro.Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Experienta similaraCursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro.Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget., Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de reparatii si intretinere centrale termice, in valoare minima de 200.000 lei, fara TVA. Aceste documente vor fi insotite de cel putin o recomandare/document constatator., Informatii privind capacitatea profesionala: - minimum 15 fochisti autorizati ISCIR;
- 2 electricieni automatizare;
- 2 instalator incalzire;
- 1 sudor ;
- 1 RSL ( responsabil cu supravegherea lucrarilor) cf. PT.A1-2010 ISCIR-1 RSTVI ( responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor) cf. PT.A1-2010 ISCIR- 1 RVT (responsabil pentru verificari tehnice in utilizare) cf. PT.A1-2010 ISCIR-2 ingineri atestati ISCIR pentru activitatile de service/reparatii si V.T.P.( verificare tehnica periodica) sau A.F. (autorizatii de functionare), pentru centrale termice, Informatii privind echipamentele necesare: ?analizor gaze tip DRAGER MSI PRO 2 sau echivalent -1 buc.?detector gaze portabil - 1. buc.?termo infrarosu FLUKE sau echivalent - 1. buc.?multimetru digital - 1 buc.?manometru diferential TESTO 506sau echivalent - 1 buc.?manometre uzuale 0-1 bar C1 0, 6 - 1 buc.?manometre uzuale 0-1 bar C1 1, 6- 1 buc.Aceste aparate trebuie sa fie verificate metrologic.?pompa manuala de testare tip RP 50 sau echivalent - 1 buc.?compresor aer 24 l - 1 buc.?trusa de sudura propilena- 3 000 V - 1 buc.?trusa de sudura propilena- 1 500 V - 1 buc. Standarde de asigurare a calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezenatte confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer