Achizitie publica - Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 350009
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350009/05.07.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a functionarii, intretinerea si repararea centralelor termice montate la blocurile ANL din municipiul Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea serviciilor de supraveghere a functionarii, intretinerea sirepararea centralelor termice montate la blocurile A.N.L. din municipiul Galati322.581 lei fara TVA din care pentru anul 2013 145.161, 29 lei fara TVAOptiuni: 322.581 lei pt eventualele suplimentari de 4 luni in 2014 conf. art. 6 alin. 3 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.29 - 322, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2.903, 22 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (ordin de plata sau fila CEC) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor stabilit de SEAP; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere ofertei stabilita de SEAP. Garantia de participare va fi atasata in SEAP. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 1.451, 61 lei.Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu si in SEAP(scanat).Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare. Se va folosi cursul oficial comunicat de BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se ca prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator si subcontractant daca este cazul).(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marius Stan, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Stamate Doina, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, Tarola Odeta, Paveliu Ion, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeac Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paldi gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel, Beraru Dan Dorian;Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2012 ? 4, 4560 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro. Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Experienta similara Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care are ca obiect servicii de reparatii si intretinere centrale termice pentru o valoare minima impusa de 140.000 lei fara TVA., Informatii privind capacitatea profesionala: - 1 RSL (responsabil cu supravegherea lucrarilor) cf. PT.A1-2010 ISCIR-1 RSTVI ( responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor) cf. PT.A1-2010 ISCIR- 1 RVT (responsabil pentru verificari tehnice in utilizare) cf. PT.A1-2010 ISCIR- electrician autorizat ANRE gradul II;
- mecanic atestat de producatorul centralelor;, Informatii privind echipamentele necesare: ?detector gaze portabil - 1. buc.Se vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere(contract de vanzare-cumparare, de leasing, de inchiriere, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare) Standarde de asigurare a calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 14:55