Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor - proiect integrat "RETEA DE APA,CANALIZARE,MODERNIZARE DRUM"


Detaliu pentru invitatia numarul 247328
Autoritate contractanta
COMUNA GORGOTA
Cod de identificare fiscala: 2845354
Adresa: str. Principala, nr.70, Gorgota
Telefon: 0244474041;0244474511
Fax: 0244474041;0244474511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor - proiect integrat "RETEA DE APA, CANALIZARE, MODERNIZARE DRUM"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Accesarea PNDR, masura 322 prin proiect integrat de 2, 5 mil. euro pentru retea de apa, canalizare, modernizare drum si festival mestesugaresc?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.04.2010 13:16
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Gorgota, str. Principala, nr. 70, judetul Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Gorgota, str. Principala, nr. 70, judetul Prahova - Sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 102, 340 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;3. Certificat de Atestare Fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat;4. Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale ;5. Bilant contabil - 2007, 2008, 2009;6. Media anuala a cifrei de afaceritrebuie sa fie mai mare sau egala cu 150.000 lei;7. Experienta similara - Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, a minim 3 contracte de natura si în domeniul obiectului contractului pentru care se oferteaza, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 100.000, 00 Lei (fara TVA);8. Declaratie privind personalul responsabil pentru îndeplinirea contractului;9. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent.
Documentatia de atribuire este postata electronic in SEAP la prezenta invitatie de participare, optiunea "Documentatie si clarificari"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer