Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor
Detaliu pentru invitatia numarul 320939
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320939/02.03.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/+40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Draghiciu Anca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/+40 258811982, fax: +40 258813325,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor la obiectivul ? CONSOLIDARE POD PE DJ 141C, PESTE RAUL TARNAVA MARE, KM. 0+340, localitatea Lunca Cenade? jud. Alba
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 634.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 15, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod de inregistrare fiscala: 4562583, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.In oricare din situatiile prevazute mai sus, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentatacel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara T.V.AConstituirea garantiei de buna executie a contractului se va face prin- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 16, care devine anexa la contract.Constituirea garantiei de buna executie se va face inainte de semnarea contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic, completata in conformitate cu Formular 1.In vederea sustinerii declaratiilor din formular vor fi prezentate urmatoarele: Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plataprivind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul Impozite si Taxe Locale.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Certificatele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011.2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, completata in conformitate cuFormular 2Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta , conform ORDINNr. 314 din 12 octombrie 2010.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Consiliului judetean Alba sunt: Ion Dumitrel ? Presedinte Consiliul judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul judetean AlbaSorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul judetean AlbaDan Popescu ? Director executiv, Consiliul judetean AlbaDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. - pentru persoane juridice ? se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- pentru persoane fizice ? se va prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare saualtele echivalente in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din documentul prezentat trebuie sa rezulte ca ofertantul are autorizat domeniul de activitate corespunzator obiectului proceduriiPersoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din caresa rezulte ca ofertantul are autorizat domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similaraSe solicita prezentarea a maxim trei contracte de servicii, de aceeasi natura si complexitate cu cel supus licitatiei a caror valoare insumatasa fie egala sau mai mare de 28.000 lei(valoare fara T.V.A.)., Informatii privind subcontractantii, Informatii referitoare la dotarile necesare pentru indeplinirea contractului, Informatii referitoare la personalul de specialitate angajat in indeplinirea contractuluiCerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizatde catreInspectoratul de Stat in Constructiipentru domeniul ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie , transport pe cablu ? de interes judetean sau national., Informatii referitoare la disponibilitatea ofertantului Certificat ISO 9001/2000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 08:39