Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere...
Detaliu pentru invitatia numarul 315244
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Cod de identificare fiscala: 6631418
Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului
Telefon: 0230 235051
Fax: 0230 235038
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere...
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere, oras Gura Humorului?, cod SMIS: 12809
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 21.10.2011 15:01)
Data publicarii: 20.09.2011 15:34
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, 725300
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de Sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 116, 075.43 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit pers a ofertant-Decl eligib F1, Decl neinc in art 181 din OUG34/2006 F2, Certif atest fisc plata dat stat, certif plata dat buget local.2.Cap de exercit a activ prof: pers jurid romane: certif constat CAEN princ sau sec coresp ob proced, certif inreg , Pers fiz romane: autoriz funct, Pers fiz straine: doc edif forma inreg, 3.Sit ec -financ: Fisa de inf gen F4, cifra medie de afaceri anuala ultimii 3 ani ce se implinesc la data deschiderii ofertelor min.232000 lei .4.Capacit tehnica si profes: Decla lista princip prest de serv pe ultimii trei ani ce se implinesc la data deschiderii ofertelor- F5, Exp.similara minim 1 contract sau max 2 contr cu obiect serv de suprav a lucrarilor, valoare minim.116000 lei fara TVA, inf. ref la studii, preg prof si calif pers de cond si pers resp de indep contract, 1 expert principal, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, OHSASA18001 sau echiv
Documentatia de atribuire este accesibila pe SEAP, ca document atasat invitatiei de participare.Garantia de participare la procedura este in cuantum de 2000 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata ca urmare a Deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.