Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de executie pentru obiectivul "Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei"
Detaliu pentru invitatia numarul 325616
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325616/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor deexecutie pentru obiectivul "Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264596384, Fax: 0264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor deexecutie pentru obiectivul "Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor deexecutie pentru obiectivul "Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei"
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3500 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate, cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii inaceasta categorie. In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1750 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19) b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu-semnatari contract;Vac Calin, Porutiu Viorel, Tiuca Adrian, Marian Florin, Oltean Alina-comisie evaluare;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a ultimei luni anterioare depunerii ofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile a ultimei luni anterioare depuneriiofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la pct.1-5.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor . Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul" . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii similare , derulate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor., Informatii despre personalul responsabil pentru indeplinirea contractului: I.Diriginte santier in domeniul constructii civile industriale si agricole categoria de importanta C-domeniu autorizare 2.2. II.Diriginte santier in domeniul drumuri, poduri-domeniu autorizare 3.3.III. Diriginte santier in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala-domeniu autorizare 6.IV.Diriginte santier in domeniul instalatii electrice-domeniu autorizare 8.1.V.Diriginte de santier in domeniul instalatii sanitare, termoventilatii-domeniuautorizare 8.2.VI.Diriginte santier in domeniul instalatii de gaze naturale-domeniu autorizare 8.3.VII.Diriginte santier in domeniul retele electrice-domeniu autorizare 9.1.VIII.Diriginte santier in domeniul retele termice si sanitare-domeniu autorizare 9.2.IX.Diriginte santier in domeniul retele de telecomunicatii-domeniu autorizare 9.3.X.Diriginte santier in domeniul retele de gaze naturale ? domeniul autorizare 9.4, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DIN SEAP (WWW.E-LICITATIE.RO)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 10:05