Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii M_322


Detaliu pentru invitatia numarul 312025
Autoritate contractanta
COMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)
Cod de identificare fiscala: 4469566
Adresa: BUDEASA, ARGES, Budeasa
Telefon: 0248/236457
Fax: 0248/236457
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii M_322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucarilor de constructii pentru proiectul ?Extindere retea de canalizare in satele Budeasa Mica, Galasesti, Calotesti, Valea Marului, comuna Budeasa, Extindere retea alimentare cu apa sat Budeasa Mare, Reabilitare drumuri comunale DC 223 in satul Calotesti si Aleea Stoenesti, sat Valea marului, comuna Budeasa, Centru ingrijire copii sat Budeasa Mare, comuna Budeasa, Reabilitare centru cultural pentru scolari sat Valea Marului, comuna Budeasa, Dotare centru cultural pentru scolari sat Valea Marului comuna Budeasa judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.09.2011 09:49
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul primariei Budeasa, Comuna Budeasa, sat Budeasa Mare, Nr. 59, judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei Budeasa, Comuna Budeasa, sat Budeasa Mare, Nr. 59, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind neîncadr preved art. 181certif elib de autorit legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a îndeplinit oblig de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, copii dupa orig, dupa doc care dovedesc o forma de înregist / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 120.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atât in lei cât si in euro.(bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii 3 ani, înregistrate la admin financiara Listei serv prestate in ultimii 3 aniInformatii referitoare la pers de conducereDecl privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere.
Gratuit, din SEAP (www.e-licitatie.ro); Garantie participare 2000 LEI; Garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA .
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
OFERTA TEHNICA
30
Descriere: DESCRIEREA ACTIVITATILOR SI METODOLOGIEI ABORDATE PENTRU FIECARE ACTIVITATE IN PARTE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer