Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Palatul de Justitie Neamt"


Detaliu pentru invitatia numarul 320363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL NEAMT
Numar invitatie: 320363/21.02.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Palatul de Justitie Neamt"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL NEAMTCod fiscal: 4145454, Adresa: Strada Republicii nr.2, Piatra-Neamt, Telefon: 0233213827, Fax: 0233232363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Republicii nr.2, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610005, telefon: +40 233213827, fax: +40 233232363, persoana de contact: Catalina Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL NEAMT, B-dul Republicii nr.2, etaj II, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Palatul de Justitie Neamt"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru executareaa obiectivului de investitie "Palatul de Justitie Neamt"
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este de 10.000 lei.Perioadade valab. a garantva fi egala cu per de valab a ofertei(120 zile incepand cu term lim. de dep. a ofertelor)Gar de participare se va constituiconform art.86 din HG 925/2006 prin una din mod: - virament bancar in contul Tribunalului Neamt RO91TREZ4915005XXX000135 deschis la TrezoreriaPiatra Neamt cod fiscal 4145454-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentat in original.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertelecare nu sunt insotitede dovada constituirii garantiei de participarevor fi respinse.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada conform art. 86 alin 3 lit. b ca platagarantiei se va face neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritateacontractanta are dreptulde a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricaredintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritateava retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4.310, 00 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-uri , garantiase va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui prin retineri succesive din situatiile lunare de plata. Contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie. Contractantul va depune o suma initiala in contul astfel deschis in cuantum de 0, 5% din pretul total al contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei reprezentand 8% din pretul total al contractului, fara TVA.Autoritatea contractanta va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indepl. contractului, in limita prejudiciului creat.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantiade buna executie conform art.91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateacompletata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formularnr. 4 din Sectiunea Formulare .In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, aceasta va fi exclus de la procedura.-Completare si prezentareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 5 din Sectiunea Formulare. In situatiile in care din documentele prezentatereiese ca ofertantul se afla intr-una din situatile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de natura celor prevazute in formularul 5.-Completare si prezentareFormularnr. 6-din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta-Completare si prezentare Formular nr.7 din Sectiunea FormulareDeclaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 / Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Presedinte Tribunal Elena-Laura Filioreanu; Vicepresedinte Tribunal-Silvia Aciobanitei;Manager economic-Cornelia Dumitrachi;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 10In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depunatoate aceste formulareSubcontractantii vor completa formularul 7 si formularul 10 Prezentare Certificat constatator (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor care fac obiectul procedurii de cerere oferte, respectiv , ,7112- Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?;In cazul unei asocieri fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste formulareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiigenerale privindcifra medie de afaceri in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de prestari servicii din ultimii trei ani, Ofertantul va prezena ca cerinta minima privind experienta similara, prestarea in ultimii trei ani a cel putin un contract al carui obiect a fost executia unor servicii similare., Informatii privind capacitatea profesionala - Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului-autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa dispunade diriginti de santier care sa aiba urmatoarele calificari: - Diriginte de santier pentru domeniul , ,Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta B?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,Instalatii electrice aferente constructiilor ?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,Instalatii sanitare, termoventilatii aferente constructiilor?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,Instalatii gaze naturale aferente constructiilor;/SI- Coordonator pentru domeniul securitatii si sanatatii in munca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer