Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Lucrari de extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 337108
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337108/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Lucraride extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521172, persoana de contact: Manea Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521172, persoana de contact: Manea Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie "Lucraride extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru executarea a obiectivului de investitie?Lucrarilorde extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului , ,Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti?.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 590 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1100lei - Garantia de participare va fi intocmita conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis fn conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara, care se prezinta in original. - Garantia trebuie sa fie irevocabila ; - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. - Dovada constituirii garantiei de participare se depune in afara plicului ce contine documentele de calificare, dar impreuna cu acestea. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) Operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Pierderea garantiei de participare se produce conform reglementarilor OUG 34/2006 . Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 450 lei.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.l045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare .In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, aceasta va fi exclus de la procedura.2 Completare si prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 5 din Sectiunea Formulare. In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de natura celor prevazute in formularul -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.4.-Completare si prezentare Formular anexat - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta.5.Completare si prezentare Formular anexat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 / Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: ( Presedinte - IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte - MAZILU LIVIU Vicepresednte - GEORGESCU ALADIN GIGI, jr.Nitulescu Alin- manager proiect, ec.Alina Burtea - Coordonator proiect, ing.Strinoiu Bogdan si jr.Tamas Silviu - Responsabil Achizitii. Bosoanca Lucian - Compartiment Achizitii Publice, consilierii judeteni: Alexe Virgil, Baboniu Nastasia Sanda, Badanoiu Adriana, Balanescu Alexandru, Balu Marius, Biriboiu Oana Adriana, Dracea Florin Ionut, Draghici Adrian, Dumitrache Claudiu, Firu Stela, Floari Gheorghita, Manofu Silviu Eugen, Mazilu Ionela, Munteanu Marcel, Negru Ionica, Nicolicea Tiberiu Alin, Nicolicioiu Cristian Sorin, Nistorescu Sever Cristian, Nodit Andi, Piciorus Valentin Eugen, Popescu Doru, Scarlat Florin Dan, Sibinescu Ionut, Spataru Nelu Eugen, Steanta Dumitru Cosmin, Tatormi Valentin, Tufis Ion, Tutu Ecaterina).6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie- completareFormular anexat .In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulare.Subcontractantii vor completa formularele prevazute la pct, 5 si pct.6 dela cerintele mai sus mentionate . Prezentare Certificat constatator (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) eliberat de OficiulRegistrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic acodului C.A.E.N. corespunzator serviciilor care fac obiectul procedurii de cerere oferte, respectiv , ,7112- Activitati de inginerie si consultantatehnica legate de acestea?;In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai susmentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractantaare obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana decatre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formular anexat, din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular., Ofertantul va prezena ca cerinta minima privind experienta similara, prestarea in ultimii trei ani a cel putin un contract al carui obiect a fost executia unor servicii similare in valoare de cel putin 70.000 lei(exclusiv TVA)Realizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost executia unor servicii similare .Pentru contractele prezentate ca experienta similara, ofertantiivor prezenta obligatoriu: copii dupa contracte, acte aditionale(daca este cazul), documente de receptie sau orice alte documente justificative care sa confirme datele prezentate, si recomandare din partea beneficiarului. Se considera servicii similare, serviciile privind urmarirea si supravegherea lucrarilorde executie a cladirilor de orice fel si indiferent de destinatie, care sa cuprinda intreaga paleta de lucrari cuprinse in proiectul tehnic al obiectivului de investitii. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind capacitatea profesionala ? in situatia in care ofertantul vine cu mai multe persoane care sa indeplineasca sarcinile contractului, se va depuneLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului-autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima ca ofertantul sa dispuna de diriginti de santier care sa aibaurmatoarele calificari: - Diriginte de santier pentru domeniul , ,Constructii civile, industriale siagricole - categoria de importanta B?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,Instalatii electrice aferenteconstructiilor ?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,Instalatii sanitare, termoventilatiiaferente constructiilor?- Diriginte de santier pentru domeniul , ,tehnico-edilitar-alimentari cu apa si canalizare? si Specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca - nivel superior originalul, autorizatiile dirigintilor de santier valabile, eliberate de ISC. Se vor prezenta (inclusiv pentru cei care nu sunt angajati permanent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 12:23