Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii si instalatii (dirigentare de santier)


Detaliu pentru invitatia numarul 289854
Autoritate contractanta
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA VALEA SALAJULUI
Cod de identificare fiscala: 22963940
Adresa: Str. Principalanr. 12, Dobrin
Telefon: 0260668803
Fax: 0260668803
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii si instalatii (dirigentare de santier)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii pentrusupravegherealucrarilor de constructii si instalatiiin cadrul proiectului ?Dezvoltarea comunelor Dobrin si Salatig din cadrul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Valea Salajului prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si culturale si infiintarea de servicii sociale. Serviciile presupun dirigentarea lucrarilor in cadrul urmatoarelor actiuni? Sistem de alimentare cu apa potabila si sistem de canalizare ape uzate menajere? in comunele Dobrin si Salatig? ?Modernizare ulite in comuna Dobrin, judetul Salaj?? ?Modernizarea si Amenajarea Caminului cultural din satul Dobrin?, ? ?Amenajare cladire pentru infiintare centru de zi in comuna Dobrin?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 14:51
Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Valea Salajului, localitatea Dobrin, nr. 12, cod postal: 457120, jud. Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Valea Salajului, localitatea Dobrin, nr. 12, cod postal: 457120, jud. Salaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 177, 195 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se califica ofertantii legal inregistrati care au depus garantia de 3000 lei, depun declaratiile ca sunt eligibili si nu se incadreaza in conditiile art.181/OUG34, sunt autorizati CAEN 7112, nu au datorii fiscale si depun certificatele doveditoare, au cifra medie de afaceri pe 2009, 2008, 2007 de 300000 Lei dovedita prin bilanturi, au experienta din contracte similare de minim 175000 Lei in ultimii 5 ani si depun documentele aferente, dispun de minim 4 diriginti de santier autorizati pe constructii edilitare si gospodarire comunala, drumuri, poduri de interes local, constructii civile categoria de importanta C, instalatii electrice, sanitare si termoventialatie aferente constructiilor si depun actele doveditoare, au implementat si certificat sistemul cf. ISO 9001 dovedit cu certificat valabil, respecta protectia a muncii si depun declaratia corespunzatoare.
Intreaga documentatie este disponibila electronic, in mod gratuit, prin acces direct si nelimitat pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro si la sediul asociatiei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer