Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de drum acces si parcare


Detaliu pentru invitatia numarul 305854
Autoritate contractanta
JUDETUL HARGHITA
Cod de identificare fiscala: 4245763
Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc
Telefon: 0266-207720
Fax: 0266-207725
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor de drum acces si parcare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor aferente investitiei?Lucrari de constructii drum de acces si parcare in jurul locuintelor de serviciu pentru medici?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 02.09.2011 13:39)
Data publicarii: 21.07.2011 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5, camera 23, Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5, camera 326.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 3, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita completarea: Formularului 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Formularului 2 Declaratie privind eligibilitatea; Formularului 3 Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Formularului 4 Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Formularului 5 Informatii generale, Formularului 6 Declaratie privind lista principalelor servicii de consultanta, expertiza si supraveghere în domeniul lucrarilor de constructiiîn ultimii 3 ani; Formularul 7 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se solicita prezentarea: Certificatului constatator emis de ORC, cel putin unui contract de supraveghere a lucrarilor de constructii cu o valoare a contractului cel putin egala cu cea ofertata, prestate în ultimii 3 ani, unei recomandari din partea unui beneficiar sau a unui document constatator.
Prin descarcare de pe SEAP. Garantia de participare 72 lei. Procedura selectata conform art. 28 alin. (3) din OUG 34 din 2006.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura se anuleaza conform art. 209, alin. (1), lit. c). din OUG 34/2006
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer