Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier)


Detaliu pentru invitatia numarul 296963
Autoritate contractanta
COMUNA HELEGIU (CONSILIUL LOCAL HELEGIU)
Cod de identificare fiscala: 4535821
Adresa: Str. Primariei Nr.1, Helegiu
Telefon: 0234-333000
Fax: 0234-333000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile ?Modernizare drumuri comunale comuna Helegiu, Judetul Bacau?, ?Canalizare si sta?ie de epurare in satele Helegiu si Deleni, com. Helegiu, jud. Bacau? si ?Infiintare gradinita, comuna Helegiu, judetul Bacau? aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.06.2011 14:18
Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul Primariei Helegiu, comuna Helegiu, judetul Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Helegiu, comuna Helegiu, judetul Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 77, 688 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Dec prv st. Prs. a ofrt., neînc.în sit.prv. art.69, 180, 181 din OUG34; Caz. fs.; Crtf. lips dat.; Dec.prv.cal. part. proc.; crtf prv part.licit. cu of. ind.2. Crtf. inrg.; Crtf.const. elib. de ORC ? CAEN 7112;3. Cer. min.: val. CA an med. ult. 3 ani min 150000 lei; Bl. cnt. ( 2008, 2009, 2010); Fisa inf gen;4. Cer. min: 1 ctr. drg. sant. pt. lcr.drum de 10000 lei, 1 ctr.drg.sant. pt. luc. canal. si stat.epur. de 10000 lei; 1 ctr. drg.sant.lucr.cons. civ. de 10000 lei; Fisa exper. sim.; Rec./doc.const./PV; decl. priv. lis. princ. serv.prestate in ult.3 ani; Decl.ech.teh.; Cer. oblig: Prs. autori. in real. serv. dirig. de sant. pt. drum, cstr. edil. si gosp. com., cstr. civ., ins. af. cstr., ret. elec.; Inf. gen. angaj.; Pers implicat in ctr; Angaj. priv. res umane, CV si dc dov.; Decl exclus. si disp.; Inf. priv. subcontr.; Decl. priv. neincad. in art 46 din OUG 34; Inf.priv.asoc.5. Crtf atest prv manag. calit. sau echiv.
documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca de la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Garantia de participare: 1.500 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer