Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile "Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, Judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 327561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNACOZMA (CONSILIULLOCALCOZMA)
Numar invitatie: 327561/22.05.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile "Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, Judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNACOZMA (CONSILIULLOCALCOZMA)Cod fiscal: 4619124, Adresa: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Telefon: 0265349456, Fax: 0265349402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Romania, cod postal: 540171, telefon: +40 265349456, fax: +40 265349402, persoana de contact: Cozma, str. Principala, nr. 41, jud. Mures
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Romania, cod postal: 540171, telefon: +40 265349456, fax: +40 265349402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile "Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, Judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile "Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, Judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322"
II.1.6) CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600, 00 lei, fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare preved art. 278 indice 1 (dc este cazul).Perioada de valab a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in conf. cu art. 86 din HG925/2006 poate fi una dintre urmatoarele variante: - un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara/soc de asig - Formularul nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;
- ordin de plata: in contul RO96TREZ4772145020401XXX, Trezoreria Reghin, beneficiar Comuna Cozma, CUI 4619124 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar depus la casieria Primariei Comunei Cozma.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.Pentru operatorii economici straini, garantia de participare se va prezenta in original si traducerea legalizata in limba romana.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Se va prezenta Formularul nr. 7.De asemenea, in cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ? Formularul nr. 27.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in aceasta situatie in contul deschis la Trezorerie va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA in termen de 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?;2. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: a) Certificatul eliberat de MFP ? ANAF - Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale ? Serviciul Public de Impozite, Taxe si Alte Venituri ale Bugetului Local, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: 1) Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ormenisan Petru ? Primar; Suciu Alexandru ? Viceprimar; Chiorean Minodora ? Responsabil Achizitii publice; Luca Nicolae - Secretar; Plesa Adrian ? Expert cooptat.2) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 4: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta 5: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform ORDINULUI ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Nota: Toti operatorii economici participanti la procedura vor prezenta documentele mentionate mai sus. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba dreptul sa desfasoare activitati corespunzatoare domeniului de activitate cod CAEN 7112?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare-copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducerea legalizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese), structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Info privind sit ec-financiara.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani tb sa fie de cel putin 160.000 de lei.Curs mediu anual pt Euro: 2009:4, 2373 RON;2010:4, 2099 RON;2011:4.2379 RON.Se vor prez Bilanturile conta pt ultimii 3 ani-vizate si inreg la org fiscal abilitat sau doc echival?in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu orig?, semnatura si stampila ofertantului.Dc op ec nu si-au depus inca bilantul pt anul 2011, se vor acepta si alte doc conta in sustinerea indeplinirii cerintei.PJ straine vor prezenta, in copie cu mentiunea ?cf cu orig?, insotita de trad aut in lb rom, doc relevante, emise de aut competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Dc in leg tarii de orig nu e prev public bilantului, op ec va prez alte doc edific, cu trad aut.Cursul luat in calc, stab de BNR la sf an.Dc oferta e depusa de catre asoc, fiecare asoc va prezenta doc. Op ec din categ IMM benef de red de 50% a cerintei privind niv cifrei de af.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princ serv prest in ult 3 ani(2009, 2010, 2011), continand val, per de prestare, benef(aut contract/clienti privati), solicit pt asig exp si capacit teh de indepl a contract.Cer min exp prof: sa demo exp simil in ult 3 ani cu max 2 contracte, cu val cumul min80.000 lei, care au avut ob: As teh?dirig santier pt lucr drumuri, As teh-dirig santier pt lucr constr civile.Se prez scris de rec de la benef sau alte doc edificatoare.Doc justif prez in copie lizibila cu ment"cf cu orig".Val contracte simil exprim in LEI, la curs mediu anul comunic de BNR.Op ec straini prez copiile doc cu trad aut in lb rom.Op ec sa dispuna de ech teh si resurse umane pt buna indeplinire a contract.Echipa: Exp princ 1: Ing drumuri; Exp princ 2: Ing constr civile.CV insotit de doc edificatoare.Sobcontractantii: capacit se dem prin luarea in calc a resurselor tuturor membrilor grupului.Pt asoc, incadrarea la IMM se va analiza pt fiecare asoc in parte Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de managemnt al calitatii, prezentand in acest sens uncertificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractuluiDovada implementarii unui sistem de management al mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de managemnt al calitatii, prezentand in acest sens uncertificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer