Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile ?Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 3
Detaliu pentru invitatia numarul 329470
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329470/13.06.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile?Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNACOZMA (CONSILIULLOCALCOZMA)Cod fiscal: 4619124, Adresa: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Telefon: 0265349456, Fax: 0265349402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Romania, cod postal: 540171, telefon: +40 265349456, fax: +40 265349402, persoana de contact: PETRU ORMENISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA COZMA (CONSILIUL LOCAL COZMA)COZMA NR.41 JUDETUL MURES, Cozma, Telefon: 0265349456, Fax: 0265349402 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile?Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru investitiile?Modernizarea drumurilor de interes local si construire camin de batrani din comuna Cozma, judetul Mures, aferente proiectului integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.6) CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600, 00 lei, fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare preved art. 278 indice 1 (dc este cazul).Perioada de valab a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in conf.cu art. 86 din HG925/2006 poate fi una dintre urmatoarele variante: - un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara/soc de asig - Formularul nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;
- ordin de plata: in contul RO96TREZ4772145020401XXX, Trezoreria Reghin, beneficiar Comuna Cozma, CUI 4619124 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar depus la casieria Primariei Comunei Cozma.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.Pentru operatorii economici straini, garantia de participare se va prezenta in original si traducerea legalizata in limba romana.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Se va prezenta Formularul nr. 7.De asemenea, in cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ? Formularul nr. 27.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in aceasta situatie in contul deschis la Trezorerie va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA in termen de 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare;Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare;Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?;2. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: a) Certificatul eliberat de MFP ? ANAF - Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catrebugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale ? Serviciul Public de Impozite, Taxe si Alte Venituri ale Bugetului Local, din care sarezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se va prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta inoriginal sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: 1) Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ormenisan Petru ? Primar; Suciu Alexandru ? Viceprimar; Chiorean Minodora ? Responsabil Achizitii publice; Luca Nicolae - Secretar; Boariu Zaharie - consilier local; Friciu Viorel Florea - consilier local; Galatan Vasile - consilier local; Giurgiu Magdalena Marcela - cosilier local; Horea Ioan - consilier local; Luca Ioan - consilier local; Merdar Nicolae - consilier local; Plesa Adrian ? Expert cooptat.2) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana lagradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 4: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta 5: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform ORDINULUI ANRMAP nr. 314din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Dovedire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Nota: Toti operatorii economici participanti la procedura vor prezenta documentele mentionate mai sus. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, cu cel mult 30de zile inainte de date limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilorlegali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrisementiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidariivoluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba dreptul sa desfasoare activitati corespunzatoare domeniului de activitate codCAEN 7112?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare-copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducerea legalizata inlimba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic deinregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese), structura actionariatului, numelereprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale dintara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Info privind sit ec-financiara.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului peultimii trei ani tb sa fie de cel putin 160.000 de lei.Curs mediu anual pt Euro: 2009:4, 2373 RON;2010:4, 2099 RON;2011:4.2379 RON.Se vor prez Bilanturile conta pt ultimii 3 ani-vizate si inreg la org fiscal abilitat sau docechival?in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu orig?, semnatura si stampila ofertantului.Dc op ec nu si-au depus inca bilantul pt anul 2011, se vor acepta si alte doc conta in sustinerea indeplinirii cerintei.PJ straine vor prezenta, in copie cu mentiunea ?cf cu orig?, insotita de trad autin lb rom, doc relevante, emise de aut competente, care sa certificeindeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Dc in leg tarii de orignu e prev public bilantului, op ec va prez alte doc edific, cu trad aut.Cursul luat in calc, stab de BNR la sf an.Dc oferta e depusa de catre asoc, fiecare asoc va prezenta doc. Op ec din categ IMM benef de red de 50% a cerintei privind niv cifrei de af.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ serv prestate in ult 3 ani(2009, 2010, 2011), continand val, perioade de prestare, beneficiari(aut contract/clienti privati), solicit asig exp si capacit tehnica de indepl a contract.Cerinta min exp prof: sa demo exp simil in ultimii 3 ani prin max 2 contracte, cu val cumul min 80.000 lei, care au avut ca ob: Asist tehnica?dirig de santier pt lucr de drumuri;Asist tehnica-dirig de santier pt lucr de constr civile.Se vor prez scris de recomandare din partea beneficiarului sau alte doc, respectiv contracte (parti relevante ale acestora)/PV de receptie, care sa confirme livrarea coresp dpdv calit a serv si care sa contina date ref la: beneficiar;tipul serv prestate;per de realiz;val;mod de indeplinire;eventuale neconformitati.Doc justific se prez in copie lizibila cu ment ?cf cu orig?.Val contract simil-exprim in LEI, curs leu/euro mediu anual comunic de BNR(2009:4, 2373RON;2010:4, 2099RON;2011:4.2379RON).Op ec nerezidenti: prez copiile doc insotite de trad autorizata., 1. Operatorii economici trebuie sa dispuna de echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului., 2. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului., 3. Componenta echipei solicitate? Expert principal 1: Inginer DrumuriCalificare: studii superioare de lunga durata conform cerintelor de atestare specifice;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?? Expert principal 2: Inginer constructii civileCalificare: studii superioare de lunga durata conform cerintelor de atestare specificeAtestat ca diriginte de satier in domeniul ?constructii civile?.CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si autorizatiile eliberate de Inspectoratul de stat in Constructii, conform Ordinului nr. 1496/2011, aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor., Informatii privind asociatii si subcontractantii: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de managemnt al calitatii, prezentand in acest sens un certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor indomeniul ce face obiectul contractuluiDovada implementarii unui sistem de management al mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de managemnt al calitatii, prezentand in acest sens un certificat ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschideriiofertelor in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:52