Achizitie publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 318736
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Cod de identificare fiscala: 4205491
Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila
Telefon: 0239.619.600
Fax: 0239.619.044
Denumire invitatie: Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru: Lot 1: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Obstetrica si Ginecologie Braila; Lot 2: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila-Pavilion A; Lot 3: Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere la Spitalul Judetean de Urgenta Braila-Pavilion B, in cadrul proiectului ?Instalatie solara pentru prepararea apei calde menajere in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila-pavilion A si a Spitalului Judetean de Urgenta Braila-Pavilion, in conformitate cu caracteristicile si indicatori de performanta din CAIETUL DE SARCINI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.12.2011 10:54
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN BRAILARegistratura GeneralaPiata Independentei nr. 1, Braila, cod postal 810210
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN BRAILAPiata Independentei nr. 1, Braila, camera 122, etaj I
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 37, 953 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 art 181 si art. 69, 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificat de participare cu oferta independenta, Ordin Presedinte ANRMAP nr 314/2010Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRCSe solicita ca media cifrei de afaceri globalain ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie mai mare sau egala: pentru Lotul I II III ?20000 leiLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiAceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract/proces verbal de receptie) care sa confirme prestarea serviciilor a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu: - 12.000 lei pentru Lotul I II III
gratuit din SEAP adresa www.e-licitatie.ro