Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a santierului ? Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de


Detaliu pentru invitatia numarul 329829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 329829/19.06.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului ? Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; Dotare camin cultural satulPoienari, comuna Corbeni, judetul Arges? »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: Daniel Dincuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CORBENI , SAT CORBENI , NR.6 , JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului ? Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; Dotare camin cultural satulPoienari, comuna Corbeni, judetul Arges? »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a santierului ? Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; Dotare camin cultural satulPoienari, comuna Corbeni, judetul Arges? »
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO11TREZ0485006XXX000085 deschis la Trezoreria Curtea de Arges , Beneficiar: Comuna Corbeni, judet Arges, cod fiscal: 4122051- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Persoanele responsabile cu organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire : Pristavu Eugen - inspector , Handuc Eugen - inspector , Vacaru Ioana - secretar , Tonoiu Catalina - inspector , Giulea Mariana - jurist . .Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Dirigintele de santier trebuie sa faca dovada ca este autorizat conform procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier stabilita prin ordinul ISC nr. 595/2007si completat cu ordinul nr. 36/2008 , cel putin pentu specializarile: Nr.crt Domeniul de autorizare Studii- Nivel Specializare1. Drumuri de interes localsuperior Inginer constructii civile sau cai ferate drumuri si poduri2. Canalizare si alimentare cu apa superior Inginer instalatii sau hidrotehnica3. Constructii civile, industriale si agricole cat.B superior Inginer constructii civile4 Instalatii aferente constructiilor Superior Inginer instalatii pentru constructii5 Retele electrice Superior Inginer instalatii pentru constructii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare saucel putin egala cu suma de 85.250, 00 lei.Ofertantul va prezenta bilantul la data de 31.12.2011 ( sau orice alt act doveditaor din care sa reiasa cifra de afaceri intrucat nu s-a incheiat perioada de depunere a bilanturilor pe anul 2011 ) , 31.12.2010 , 31.12.2009 inregistrat la organele competente.Se va avea in vedre cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE . Se va anexa si dovada inregistrarii acestuia la organele competente insotit de dovada inregistrarii.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea economica si financiara (privind bilantul)- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea de servicii de dirigentie ce fac obiectul contractului, in maxim doua contracte. Contractele de prestari servicii trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani .Se va face dovada personalului calificat , sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertanta pentru defasurarea activitatilor prevazute in caietul de sarcini .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din anuntul de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer