Achizitie publica - Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor
Detaliu pentru invitatia numarul 321411
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321411/08.03.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului cod SMIS 6728
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SlatinaCod fiscal: 4394811, Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Telefon: +40 249439377/ +40 249407002, Fax: +40 249431708/ +40 249439336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Romania, cod postal: 230080, telefon: +40 249439377/+40 249407002, fax: +40 249431708/+40 249439336, persoana de contact: DANIELA MOANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului cod SMIS 6728
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul acestui contract consta in prestarea serviciilor de asistenta tehnica a dirigintelui de santier in supravegherea serviciilor pentruproiectul intitulat Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.800 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781din O.U.G. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin PRINA ? administrator Public;
- Ana Anghel ? Viceprimar;
- Dan Balasescu ? Viceprimar- Florin Ionut Barbu ? Director Economic- Mierlesteanu Floarea - Manager proiect- Necsulescu Liliana - Responsabil tehnic- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar- Ciobanu Ioana - Responsabil achizitii- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Cerinta obligatorie: Autorizatii de functionare, certificate de atestare tehnico-profesionala, legitimatii valabile la data deschiderii ofertelor/alte documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la finele anului 2010 vizat si inregistrat de organele competente., Declaratie privind cifra de afaceri globala sau cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Pentru dovedirea unei experiente similare ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatorul nivel minim: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare de supraveghere a lucrarilor de reabilitare/ modernizare drumuri si trotuare in valoare de minim 30.000, 00lei fara TVA.Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare de supraveghere a lucrarilor de reabilitare /modernizare retele de alimentare cu apa in valoare de minim 30.000, 00lei fara TVA., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de servicii, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru prestarea serviciilor pe obiecte de activitate., Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de minim 2 (doi) specialisti, din care: ? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructii drumuri si poduri? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul lucrarilor de reabilitare/modernizare retele alimentare cu apa, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiOfertantul trebuie sa dispunade urmatoarea dotare minima: - Minim un mijloc de transport care sa fiela dispozitia echipei propuse pentru realizarea contractului, in stare perfecta de functionare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru prestarea serviciului ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractuluise acorda 75 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 75].
Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie
25
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie se acorda astfel: a) Pentru cel mai mare numar de ore alocate prestarii serviciilor de santier Nore(max) se va acorda un punctaj maxim de 25 puncte;b) Pentru alt numar de ore Nore(n), mai mic decat Nore(max) prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: Pore(n)=Nore(n)/Nore(max)xpunctaj maxim alocat.Prin Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie se intelege numarul de ore efectiv prestate in fiecare zi de prestatorul de servicii.Numarul minim de ore alocate serviciilor de dirigentie ce fac obiectul contractului sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 ore/zi.Numarul maxim de ore alocate serviciilor de dirigentie ce fac obiectul contractului peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 8 ore/zi.Ofertantul va oferta Numarul de ore alocate serviciilor de dirigentie in ore/zi.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca accesand SEAP, pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 14:13