Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?


Detaliu pentru invitatia numarul 333110
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Slatina
Numar invitatie: 333110/03.08.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier)pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SlatinaCod fiscal: 4394811, Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Telefon: +40 249439377/ +40 249407002, Fax: +40 249431708/ +40 249439336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Romania, cod postal: 230080, telefon: +40 249439377/ +40 249407002, fax: +40 249431708/ +40 249439336, persoana de contact: DANIELA MOANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier)pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul acestui contract consta in prestarea serviciilor de asistenta tehnica a dirigintelui de santier in supravegherea lucrarilor ce se executa conform proiectului intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?-Municipiul Slatina?.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 458.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.800, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ordin de plata (cont RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina) sau depunere in numerar la casieria unitatii. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ; prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ; sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin PRINA ? Viceprimar;
- Stana Luana Andronia Mihaela ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu ? Director Economic- Mierlesteanu Floarea ? Responsabil tehnic- Necsulescu Liliana - Responsabil tehnic- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar- Barabas Ionut Samir ? Responsabil monitorizare- Nicola Lorena ? Asistent Proiect- Moanta Daniela ? responsabil achizitii- Ciobanu Ioana - Responsabil achizitii- Valceanu Maria ? responsabil achizitii- Duminecianu Ana Maria? responsabil achizitii- Diaconu Gheorghe ? consilier juridic- Albota Emil Florin, Ana Anghel, Badescu Virgil, Bircea Cristian, Bit Florin, Bratoi Sorin Cristian, Craciunica Dumitru Mugurel, Dogaru Mircea, Floricu Sorin, Ivan Catalin-Ionut, Matei Mariana, Obretin Florin, Petre Gheorghe Ginel, Popa Emil Costin, Tanase Aurelia, Tomireanu Maria Cristina, Vatrai Ion, Vilceleanu Gigi Ernes ? consilieri locali- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Cerinta obligatorie: Autorizatii de functionare, certificate de atestare tehnico-profesionala, legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor/alte documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la finele anului 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta bilantul in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina., Fisa de informatii generale (Formular 7 din sectiuneade formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar prestarea serviciilor., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Experienta similara-Prezentarea de informatii relevante privind derularea unuia sau a mai multor contracte, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei (servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii civile, drumuri si trotuare, retele electrice) avand valoarea cumulata de minim 90000 lei.Dovada indeplinirii acestei experiente similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op. economic., Se vor depune copii dupa recomandari si/sau certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art.97^1 alin. (1) din HG 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiarului acestuia pentru contractul prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, ? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructii civile. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor tehnice in specialitatea solicitata, atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC in specialitatea solicitata, contracte de munca/ contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., ? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructiilor de instalatii electriceDovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor tehnice in specialitatea solicitata, atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC in specialitatea solicitata, contracte de munca/ contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., ? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructiilor de drumuri si poduriDovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor tehnice in specialitatea solicitata, atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC in specialitatea solicitata, contracte de munca/ contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim un mijloc de transport care sa fiela dispozitia echipei propuse pentru realizarea contractului, in stare perfecta de functionare.Pentru mijlocul de transport se vor depune in copie lizibila urmatoarele: - cartile de identitate si certificatele de inmatriculare, cu ITP valabila;
- contracte de inchiriere a autovehiculelor, contracte de comodat, pentru cazul in care nu sunt proprietatea prestatorului, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru prestarea serviciului ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractuluise acorda 75 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 85].
Numarul de ore alocate prestarii serviciului de dirigentie
15
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare Numarul de ore alocate prestarii serviciului de dirigentie se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare numar de ore alocate Nore(max) prestarii serviciului de santier se va acorda un punctaj maxim de 15 puncte;b) Pentru alt numar de ore Nore(n), mai mic decat Nore(max) prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: Pore(n)=Nore(n)/Nore(max)x punctaj maxim alocat.Prin Numarul de ore alocate prestarii serviciului de dirigentie se intelege numarul de ore efectiv prestate in fiecare zi de prestatorul de servicii. Numarul de ore alocate prestarii serviciului de dirigentie se vor exprima in ore/zi.Numarul minim de ore alocate serviciului de dirigentie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 ore/zi.Numarul maxim de ore alocate serviciului de dirigentie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 8 ore/zi.Ofertantul va oferta Numarul minim de ore alocate serviciului de dirigentie in ore/zi.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine din SEAP, accesand pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer