Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere (dirigentie de santier ) a lucrarilor de constructii in cadrul Proiectului Reforma Educatiei Timpurii in Romania


Detaliu pentru invitatia numarul 339498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 339498/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere (dirigentie de santier ) a lucrarilor de constructii in cadrul Proiectului Reforma Educatiei Timpurii in Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MECTS) prin Unitatea de Management al Proiectelor pentru Modernizarea Retelei Scolare si Universitare (UMPMRSU)str. Spiru Haret , nr.12 , camera 54 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 213102207, fax: +40 213102208, persoana de contact: Doina Crisan Habean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MECTS) prin Unitatea de Management al Proiectelor pentru Modernizarea Retelei Scolare si Universitare (UMPMRSU)str. Spiru Haret , nr.12 , camera 54 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere (dirigentie de santier ) a lucrarilor de constructii in cadrul Proiectului Reforma Educatiei Timpurii in Romania
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului Reforma educatiei timpurii in Romania, urmarirea implementarii proiectelor la nivelul fiecarui judet, parcurgerea etapelor de realizare, monitorizare si raportare.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.300 lei pentru lotul I, 3.800 lei pentru lotul II. si 3.800lei pentru lotul 3. Participarea la cele treiloturi implica indeplinirea cumulativa a cerintelor privind constituirea garantiei de participare prevazute pentru fiecare lot in parte.Echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Sumele pe fiecare lot, care se pot retine vor fi conform art.278 indice 1, din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante ?UMPRMRS conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 actualizata cu HG 834/2009 (Formularul11) In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, operatorul economic poate prezenta un ordin de plata sau o fila cec , cu confirmarea acestora de catre banca. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare vor fi prezentate in origional, cel mai tarziu, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Forma de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform cu art.90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.a. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.b. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii este scrisoare de garantie bancara de buna executie, sau prin retineri succesive din situatiile de plata.c. Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (1) din HG 925/2006 privind normele de aplicare a OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12JIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular2. Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: Declaratie de eligibilitate, -Prezentare formular 12A-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.--Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.12LOfertantul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla inrelatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteeste exclus din procedura de atribuirePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Mircea Cristian Nicolae Tivig- Director generalEc. Doina Crisan Habean ?DirectorEc. Iulian Barsan Director economicEc. Mihaela Tataru Contabil sefMembrii comisiei de evaluare: Presedinte cu drept de vot Ing. Julieta Afrodita StroeMembru Ing. Maria PlesMembruIng.Elena ZurzuMembru Consilier juridic Daniela CismaruMembru Ing.Mira Tanase-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Prezentare formular 4 -In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte dinprocedura de atribuire a contractului de achizitie publica. formular nr. 12B-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010)- formular nr. 10Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitatecatre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente (in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, valabil la data depunerii ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicitapentru conformitatecertificatul constatattor in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), 2. Informatii privind cifra de afaceriDeclaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globala pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat: 340.000, 00 lei pentru lotul I, respectiv 385.000, 00 lei pentru lotul II si 385.000, 00 pentru lotulIII.Cursul mediu va fi cel publicat de BNR pentru anii: 2009-4, 2373 lei/Euro2010- 4, 2099 lei/Euro2011- 4, 2379 lei/Euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani, 2. Experienta similaraPrezentarea a minim un contract de servicii similar de dirigente de santier, in valoare de minim 170.000, 00 lei , fara TVA , pentru lotul 1, in valoare de 190.000lei pentru lotul II si 190.000, 00 lei pentru lotul III, insotita de un contract de servicii , proces verbal de receptie vizat de catre beneficiarul contractului prezentat, 3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiCerinta minima de personal : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat din cadrul organizatiei in ultimii trei ani;Se va atasa: ? Lista personalului responsabil care va fi angajat pentru indeplinirea contractului, completat, distinct pe fiecare lot.Pentru persoana/persoanele mentionate sevor atasa urmatoarele documente: - CVeuropean semnat in original de persoana respectiva;
- Diplome de studii, atestate, autorizatii etc., dupa caz, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintei obligatorii, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, semnatura sistampila. Vor fi prezentate copii ale documentelor de atestare legalapentru persoanele care vor desfa?ura activitatea de diriginte de santier pe specializari.Domeniile autorizate vor fi: -domeniul autorizat 2.2 Constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta C;, Continuare punctul 3Neprezentarea autorizatiei de santier si a vizei valabile la datadepunerii ofertei conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Cerinta minima: 15 diriginti , pe fiecare lot. . Participarea la cele trei loturi implica indeplinirea cumulativa a cerintei privind numarul de dirigintiprevazut pentru fiecare lot in parte ., 4.Informatii privind mijloacele de transport si echipamente, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: calculator, inprimanta, copiator, programe informatice specifice, mijloace auto.Documente care sa ateste detinerea (dotarea proprie, inchirierea, sau alte forme de punere la dispozitie)a 8 autoturisme, 5.Informatii privind asociatiiAcord deasociere- Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminarade asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si saprimeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze deasemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramanain Asociatie pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la careparticipa mai multi operatori economici, va prezenta detaliatresponsabilitatile si activitatile care vor fi realizate de fiecaremembru al asocierii in cadrul acordului sau scrisorii preliminarede asociere., Continuare punctul4Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la careparticipa mai multi operatori economici, va semna o declaratieprin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declaratacastigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asocierelegalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de datasemnarii contractului.In cazul in care ofertantul este o asociere toti membrii asocieriiau obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundereconform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii., 6. Informatii privind subcontractantii- Lista cuprinzandtoti subcontractantii (Formularul - declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care suntindeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze oparte din contractul de servicii, are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului deachizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator)are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cuoferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitiepublica. . certificat ISO 9001 , sau echivalent, valabile in copie conforme cu originalul , valabile la data organizarii cererii de oferta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer