Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine


Detaliu pentru invitatia numarul 325891
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 325891/07.05.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare existente la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordineInformatii privind valoarea estimata: Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari ca urmare a prelungirii contractului pana la 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 293, 248 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 1900 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. Retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 975 lei)Lot 2- 1700 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. Retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 895 lei)Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006, prin: 1. virament bancar in contul DRAOV Iasi, cod fiscal 4701398, cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi. Ordinul de plata va fi prezentat in original, insotit de o declaratie a reprezentantului autorizat al ofertantului privind perioada de valabilitate a garantiei de participare, irevocabilitatea si acordul sau pentru executarea neconditionata a acesteia, sau2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara-Formular 2), ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere - Formular 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006- completare formular 3 din sectiunea II. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- completare formular 4 din sectiunea II. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica3. Certificat de atestare fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat4. Certificat de taxe si impozite localecare sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul localCertificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude de la prezenta procedura orice ofertant care inregistreaza datorii restante cu privire la plata obligatiilor catre bugetul local sau bugetele componente ale bugetului general consolidat. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.5. Certificat de participare cu oferta independenta- completare formular 5 din sectiunea II6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completare formular 6 din sectiunea II7. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006- completare formular 7 din sectiunea II.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bolohan Danut-director executiv, Ion Liliana-director executive adj., Pozdirca Elena-sef serv FCAS, Pinzariu Irina-sef serv. juridic, Popovici Petru-referent CAP, Butnaru Nina-inspector CAP, Stavarachi C.- consilier juridicNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele datate, semnate si stampilate se depun in SEAP scanate, la sectiunea Documente de calificare. 1. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Formular tip emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificate.2. Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se depun in SEAP scanate, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere carecontine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport si alte mijloace fixe, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPrestarea serviciilor se va confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu valoare care sa fie la nivelul valorii estimate a lotului pentru care depune oferta, respectiv: Lot A = 97.500 leiLot B = 89.500 lei, Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii Standard ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer