Achizitie publica - Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
Detaliu pentru invitatia numarul 346349
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346349/08.05.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordineValoarea estimata a contractului pana la 31 dec 2013 este de 184777.6 lei si valoarea estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari este de 291088 lei. Oferta se elaboreaza si se va evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului incheiat pana la 31 dec 2013.Optiuni: Posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2014, conf. art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 777.6 - 291, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 1830 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 915 lei)Lot 2- 1864 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. Retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 932 lei)Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006. Contul DRAOV Iasi (cod fiscal 4701398) in care se poate constitui este cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi.Instrumental de garantare se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare( Formular 1 din sectiunea II) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere - Formular 16.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006Director executiv-Pintilei Ioan, Director exec. Adj.-Borsinschi Dan, Sef serv. FCAS-Pozdirca Elena Carmen, Sef serv. Juridic-Diaconu Georgiana, Consilier superior achizitii-Butnaru Nina, Consilier superior-Carasevici C-tin, Inspector asistent achiz.- Smoc Petronela, Consilier juridic superior- Stavarachi Costica, Consilier juridic superior- Talaba Camelia, Consilier juridic superior- Pinzariu Irina, Inspector vamal principal- Cudalb Cristina In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului -Formular tip din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatiile din acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.-Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 16:17