Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine


Detaliu pentru invitatia numarul 346349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 346349/08.05.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, intretinere si reparare a instalatiilor electrice si sanitare la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordineValoarea estimata a contractului pana la 31 dec 2013 este de 184777.6 lei si valoarea estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari este de 291088 lei. Oferta se elaboreaza si se va evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului incheiat pana la 31 dec 2013.Optiuni: Posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2014, conf. art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 777.6 - 291, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 1830 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 915 lei)Lot 2- 1864 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. Retinerii conf. art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 (valoarea ce se retine este de 932 lei)Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006. Contul DRAOV Iasi (cod fiscal 4701398) in care se poate constitui este cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi.Instrumental de garantare se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare( Formular 1 din sectiunea II) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere - Formular 16.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006Director executiv-Pintilei Ioan, Director exec. Adj.-Borsinschi Dan, Sef serv. FCAS-Pozdirca Elena Carmen, Sef serv. Juridic-Diaconu Georgiana, Consilier superior achizitii-Butnaru Nina, Consilier superior-Carasevici C-tin, Inspector asistent achiz.- Smoc Petronela, Consilier juridic superior- Stavarachi Costica, Consilier juridic superior- Talaba Camelia, Consilier juridic superior- Pinzariu Irina, Inspector vamal principal- Cudalb Cristina In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului -Formular tip din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatiile din acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.-Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin: Lot A = 91.500 leiLot B = 93.000 leiNivelul valoric se confirma prin prezentarea de cerificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiOperatorul economic va face dovada ca dispune de minimum1 persoana pentru fiecare locatie mentionata in caietul de sarcini care arecalificare in meseria: Lot A - ?electrician de intretinere si reparatii?Lot B - ?instalator instalatii tehnico-sanitare?Prezentarea de documente/ diplome/ atestate/ autorizatii/certificate de absolvire detinute de persoanele respective, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnicasi prin sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate conform Formular 10 si Formular 11 din Sectiunea II. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 (Formular 3 din Sectiunea II )., In cazul in care se va depune oferta comuna, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la ?Cap. III.2) Conditii de participare?. Autoritatea contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular 12 din Sectiunea II)In situatia castigarii procedurii de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a acestuia, conform clauzelor stipulate.In cazul in care oferta comuna este desemnata castigatoare, un exemplar al contractului de asociere in original sau copia legalizata a acestuia se constituie anexa la contract., In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor. Lista se va intocmi conform Formularul 13 din Sectiunea II. In acest caz se vorprezentaacordurile de subcontractare, conform Formular 14 din Sectiunea II.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer