Achizitie publica - Servicii de supraveghere lucrari ? dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii aferente obiectivului de investitii ?Extinderea Complexului de Servicii pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 336413
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336413/02.10.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere lucrari ? dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii aferente obiectivuluide investitii?Extinderea Complexului de Servicii pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, etaj I, cam.23, Pitesti, jud. Arges, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere lucrari ? dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii aferente obiectivuluide investitii?Extinderea Complexului de Servicii pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere lucrari ? dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii aferente obiectivuluide investitii?Extinderea Complexului de Servicii pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti? COD SMIS :23096, POR 2007-2013.In cadrul Programului Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.2, s-a semnat contractul nr. 3221 din 03.07.2012 de finantare a proiectului ? Extinderea Complexului pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti ? -COD SMIS :23096 .Proiectulpropune extinderea cladirii Complexului pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti prin infiintarea unui modul rezidential pentru 12 copii cu grad de handicap grav si accentuat cu varste cuprinse intre 0 si 18 ani.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 480 lei.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituitaprin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completaFormularul nr 13, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului, sau- cuOrdin de Plata, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trezoreria MunicipiuluiPitesti , CF 9742496, (vizat de banca emitenta) ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al operatorului economic-, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Cf. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala, care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularulnr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: - Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Olteanu Cornel, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Badea Adriana, Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale ? Ioan Preoteasa - persoanele care aproba bugetul: Constantin Nicolescu - Presedinte CJ Arges si consilierii judeteni: Bica Danut , Bratu Ion Gabriel, Clipici Marian, Cocaina Mihai Andrei, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Oprescu Ionela Simona, Paul Luminita, Polexe Constantin, Popa Ion, Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel , Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, VelceaNicolae, Voicu Vasile Dorin - Se va completa Formularulnr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010)- Se va completa Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificatde atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formular tip eliberat de Primaria Locala ? in original, copielegalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.)- Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice?in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Persoanele juridice/fizice romane vor depuneCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul rocedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original , copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;, Lista de personal propus pentru indepl. contractului .Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contract. in bune cond. vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autorit.contractanta.Pentru aceasta, ofertantul va depune: - Formularul nr. 9- Declaratie privind nominalizarea personalului.Ofertantul va face dovada ca detine diriginti de santier autorizati in: ? Constructii civile, industriale si agricole;? Instalatii aferente constructiilor (electrice, sanitare, termoventilatie);Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate pentru functiile din proiect urmatoarele doc: - CVpentru fiecare pers. din lista (pentru functia ocupata), semnat de persoana in cauza- Diplome, atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire;
- Copia autorizatiei de diriginte de santier , elib. de catre Inspectoratul de Stat in Constructii conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier stabilita prin Ord. nr. 1496/2011 emis de MDRT ? cu mentiunea ?conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:27