Achizitie publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DE EXECUTIE - CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
Detaliu pentru invitatia numarul 321397
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321397/08.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DEEXECUTIE- CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr. 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 0213184716, fax: +40 0213184716, persoana de contact: ing. Oana Gras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.-Bucuresti, B-dul. Marasti nr. 59, sector 1, Bucuresti, Romania, corp A Rectorat, demisol, biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DEEXECUTIE- CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARIROL DEEXECUTIE OBIECTIV INVESTITII - CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei conform art. 85, lit a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulteroare.Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. Perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic
Garantie de buna executie
Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art.90 din HG 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.Contractantul va transmite autoritatii contractante in termen de maxim 2 zile de la semnarea contractului, dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (cu exceptia PFA sau asocierii de PFA)., Angajament in nume personal, completat de fiecare dintre persoanele mentionate in Formularul nr. 7., Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara, Informatii privind asociatii, Informatii privind subcontractantii, Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 12:42