Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DE EXECUTIE - CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST


Detaliu pentru invitatia numarul 321397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 321397/08.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DEEXECUTIE- CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr. 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 0213184716, fax: +40 0213184716, persoana de contact: ing. Oana Gras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.-Bucuresti, B-dul. Marasti nr. 59, sector 1, Bucuresti, Romania, corp A Rectorat, demisol, biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE LUCRARI DEEXECUTIE- CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARIROL DEEXECUTIE OBIECTIV INVESTITII - CLADIRE CENTRUL DE CERCETARE PENTRU STUDIUL CALITATII PRODUSELOR AGROALIMENTARE - HORTINVEST
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei conform art. 85, lit a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulteroare.Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. Perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic
Garantie de buna executie
Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art.90 din HG 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.Contractantul va transmite autoritatii contractante in termen de maxim 2 zile de la semnarea contractului, dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Prezentareformular 1.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) - formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formular nr. 3.Ofertantul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Prof. univ. dr. Diaconescu Stefan ? RectorProf. univ. dr. Alecu Ioan Nicolae ? presedintele UniversitatiiProf. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorectorProf. univ. dr. Stanica Florin ? prorectorProf. univ. dr. Vlagioiu Constantin ? prorectorIng. Mariana Postamentel ? director general administrativEc. Bragadireanu Ioana ? director economic- Membrii comisiei de evaluare: Pre?edinte cu drept de vot Prof.univ.dr. Niculae DobrescuMembru Ing. Mariana PostamentelMembru Conf. dr. Liliana BadulescuMembru Ing. Pandelea MariusMembru Ing. Oana GrasDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Prezentare formular 4 -In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.fisa de Informatii generale ? formularul nr. 5 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil pana la data depunerii ofertelor. Ofertantii trebuie sa aiba obiect de activitate corespuzator lucrarilor pentru care depun oferta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (cu exceptia PFA sau asocierii de PFA)., Angajament in nume personal, completat de fiecare dintre persoanele mentionate in Formularul nr. 7., Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara, Informatii privind asociatii, Informatii privind subcontractantii, Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer