Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale.


Detaliu pentru invitatia numarul 342929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAU
Numar invitatie: 342929/20.02.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAUCod fiscal: 4535830, Adresa: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Telefon: 0234586233, Fax: 0234586372
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Romania, cod postal: 600245, telefon: +40 234586233, fax: +40 234586372, persoana de contact: Daniela Stroea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Bacau, str. Bucovinei nr. 21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, identificarea, inregistrarea si miscarea animalelor.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 510 Lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului. Se va vira in contul : RO77TREZ0615005XXX000178 deschis la trezoreria Bacau .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (atat ca PF/PJ) - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A. Declaratie conform art 181 din OUG nr 34/2006 (atat ca PF/PJ) . Certificate de atestare fiscala din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in conformitate cu art 9 din O 509/2011 al ANRMAP. Certificate de atestare fiscala din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata. Cazier fiscal(atat ca PF/PJ) valabil la data depunerii ofertelor. Cazier judiciar (atat ca PF/PJ) valabil la data depunerii ofertelor. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si bugetul local-formulare tip eliberate de autoritatile competente. Certificat de participare la licitatie (atat ca PF/PJ). Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69(1) - evitarea conflictului de interese. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator ORC (ptr. PJ) valabila la data deschiderii ofertelor. Certificat de inregistrare emis de ORC (ptr PJ). Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinar (ptr PF/PJ). Medic veterinar titular cu domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta Scorteni sau medic veterinar titular fara domiciliu pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta Scorteni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Geanta izoterma pentru transportul probelor biologice si vaccinurilor.2. Trusa TBC completa3. Cititor(dispozitiv de citire) conform standardului ISO 11784/11785 (conform O 76/2004 privind metodele de identificare a ecvideelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Factori tehnici
60
Descriere: Capacitate tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer