Achizitie publica - Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale CSVA Parava.
Detaliu pentru invitatia numarul 344354
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344354/27.03.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale CSVA Parava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAUCod fiscal: 4535830, Adresa: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Telefon: 0234586233, Fax: 0234586372
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Romania, cod postal: 600245, telefon: +40 234586233, fax: +40 234586372, persoana de contact: Daniela Stroea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Bacau, str. Bucovinei nr. 21, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale CSVA Parava.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, identificarea, inregistrarea si miscarea animalelor.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 406 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului. Se va vira in contul: RO77TREZ0615005XXX000178 deschis la trezoreria Bacau
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, se va constitui pana la incheierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(atat ca PF/PJ); Declaratie conform art.181 din OUG 34/2006 (PF/PJ); Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente luna anterioara in care se depun ofertele, in conformitate cu art. 9 din O 509/2011 al ANRMAP. Cazier fiscal (PF/PJ) valabil la data depunerii ofertelor; Cazier judiciar(PF/PJ) valabil la data ofertelor. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si bugetul local-formulare tip eliberata de autoritatile competente. Certificat de participare la licitatie(PF/PJ). Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin. 1 - evitarea conflictului de interese. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator ORC (PJ) - cu puncte de lucru, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificat de inregistrare emis de ORC(PJ). Certificat de inregistrare in registrul cabinetelor medicale veterinare (PF/PJ) Medic veterinar titular cu domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta Parava sau medic veterinar titular fara domiciliu pe raza teritoriala a CSV Parava.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Geanta izoterma pentru transportul probelor biologice si vaccinurilor2.Trusa TBC completa3.Cititor(dispozitiv de citire conform standardului ISO 11784/11785 conform O 76/2004 privind metodele de identificare a ecvideelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Factori tehnici
60
Descriere: Capacitate tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 15:29