Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale


Detaliu pentru invitatia numarul 352029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUI
Numar invitatie: 352029/06.08.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUICod fiscal: 7160122, Adresa: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Telefon: 0235421121, Fax: 421278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Romania, cod postal: 731030, telefon: +40 235421121, fax: +40 235421121, persoana de contact: Compartiment juridic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, identificarea, inregistrarea si miscarea animalelor.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte, astfel cum se specifica in anexa B. In conformitate cu art 86 alin 1 din HG 925/2006 Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul prevazut in prezenta documentatie.Perioada de valabilitate a Garantiei de participare va fi de cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A.) Vaslui, si prin Ordin de plata in contul de trezorerie: RO23TREZ6575005XXX000864, deschis la Trezoreria Barlad. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art 278 indice 1 din OUG 34/2006. Cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data publicarii anuntului pe www.e-licitatie.ro
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. -Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Formular 12A-semnat si stampilat si inregistrat In cazul unei oferte comune documentele solicitate se vor depune de toti ofertantii asociatii. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 -Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate OUG nr.34/2006 Formular 12 B- semnat si stampilat si inregistrat Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in conformitate cu art.9 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in conformitate cu art.9 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) - Cazier fiscal, document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) -Cazier judiciar , document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident In cazul unei oferte comune documentele solicitate se vor depune de toti ofertantii asociatii. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J)valabile la data deschiderii original sau copie lizibila conformata cu originalul si semnata de reprezentantul legal al societatii) Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J) original sau copie lizibila conformata cu originalul si semnata de reprezentantul legal al societatii valabila la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.ex. Dr. Petcu Traian, dir. ex. adj.Dr.Munteanu Nelu, sef serviciu ec.si adm. Ec.Homoceanu Costica, consilier juridic Dumitrascu Vasile, sef SBAMB Dr. Tataru Augustin, comp. achiz. Ec. Negru Valentin, Sile Mihaela-referent serviciu SBAMB, Neculita Narcisa-sef birou SAMBPVCC, Chiriac Adriana-consilier SBAMB, Spanache Cecilia- consilier IEIA. Medic veterinar titular cu domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta sau medic veterinar titular fara domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilpe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. geanta izoterma pentru transportul probelor biologice si vaccinurilor; 2. trusa TBC completa; 3. cititor (dispozitiv de citire) conform standardului ISO 11785 si capabil sa citeasca transponderii HDX si FDX ? B, potrivit Regulamentului (CE) nr. 504/2008 al Comisiei din 6 iunie 2008 privind punerea in aplicare a Directivelor 90/426/CEE si 90/427/CEE ale Consiliului privind metodele de identificare a ecvideelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
60
Descriere: spatiu-15 puncte; domiciliu in raza teritoriala- 10 p; medic angajat-10p; personal auxiliar-5p;dotare minima obligatorie-5p; experienta profesionala-10p;detinere mijloace transport-5p
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer