Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier a lucrarilor aferente proiectului:MODERNIZARE POD ARGES


Detaliu pentru invitatia numarul 325272
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 325272/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE POD ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248/213994, fax: +40 248/212166, persoana de contact: Adrian Oprescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE POD ARGES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE POD ARGES, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: 2590 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei specificat in documentatia de atribuire. - Garantia de participare se constituie prin : virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau, ordin de plata, iar contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesticod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti, Garantia trebuie sa fie irevocabila.-.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1300 lei conform art. 278^1, alin. (1) lit.a, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 1300 lei, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G.R nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant.din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12A-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare((Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Liliana Angela Gagiu-Viceprimar, Iosiv Cerbureanu-Secretarul muncipiului Pitesti, Danut Mihail Teodorescu- Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Marcela Badescu- Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate , Certificatul constatator emis de ONRC, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA( In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate , documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Cifra de afaceri medie globala, trebuie sa fiemai mare sau egala cu 259.000 lei.In vederea indeplinirii cerintei operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala, fiind indeplinita prin cumul. - Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala , in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/valuta mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (www.bnr.ro)., Prezentarea in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic a Bilanturilor contabile din anii precedenti la data de :31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la institutiilecompetente.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate., Sustinere capacitate economica si financiara.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.6A)-Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B si -Formularul 5a -Angajament Tert sustinator financiar-ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani , calculati pana la data depunerii ofertelor.Experienta similara : in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor, aprestat maxim 2 contracte de servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor de investitii , in valoare cumulatade 130.000 lei fara TVA. Pentru contractul/contacteleprezentat/prezentate ca experienta similarase vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, urmatoarele : contractul/contractele sau informatiile relevante din contractul/contractele respectiv/ respective in indeplinirea contractului/ contractelor respectiv/ respective, proces verbal de receptiesemnat de beneficiar, recomandare din partea beneficiarului.Pentru conversie se vor lua in calcul cursurile medii valuta/ leu comunicate de Banca Nationala a Romaniei ., 2. Utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani ;, 4.Echipa de personal, care trebuie sa cuprinda: Expert 1 : Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare: 3-Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul: 3.1 sau 3.2 sau 3.3- Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes national sau de interes judetean sau de interes local.Expert 2 : Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T., cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare :8- Instalatii aferente constructiilor , subdomeniul :8.1- Instalatii electrice.Expert 3 : Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare :8- Instalatii aferente constructiilor, subdomeniul: 8.2-Instalatii sanitare , termoventilatii., 5. Asociatii /subcontractantii. Se va completa formularul ?Acord de asociere?, Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (Formular 6A).In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., 6. Sustinere capacitate tehnica si profesionala.Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate .Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.6A)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completand Formular nr 12A si Formular nr 12B. Ofertantul va prezenta si Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional, si Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 19:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer