Achizitie publica - Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier a lucrarilor aferente proiectului:MODERNIZARE STRAZI LANARIEI, TARGUL DIN VALE, COSTACHE NEGRI DIN MUNICIPIUL PITESTI.
Detaliu pentru invitatia numarul 342274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342274/31.01.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE STRAZI LANARIEI, TARGUL DIN VALE, COSTACHE NEGRI DIN MUNICIPIUL PITESTI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Alina Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE STRAZI LANARIEI, TARGUL DIN VALE, COSTACHE NEGRI DIN MUNICIPIUL PITESTI.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: MODERNIZARE STRAZI LANARIEI, TARGUL DIN VALE, COSTACHE NEGRI DIN MUNICIPIUL PITESTI, conform caietului de sarcini.Valoarea estimata serviciilor de dirigentie de santier ? 118.000 lei, fara TVA.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute pentru serviciile de dirigentie de santier este 0 (zero).
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1180 lei conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti sunt urmatoarele: consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local- Apostoliceanu Sorin, Avramescu Tiberiu Cristian, Banica Iuliu-Radu, Ciopleasi Moise, Dinescu Gheorghe, Dinu Mircea, Fulga Sanda Cristina, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, Marinescu Silviu, Malacu Gheorghe, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Perianu Radu Valeriu, Preda Marin, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zarnescu Nicolae Valeriu, Zoana Maria Gabriela, Pendiuc Tudor - Primarul muncipiului Pitesti, Ionica Cornel Constantin -Viceprimar, Zidaru Laurentiu Marian - Viceprimar, Iosiv Cerbureanu ? Secretarul municipiului Pitesti, Boncea Mariana - Director Executiv, Directia Economica, Teodorescu Danut Mihail - Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Nechita Emilian - Director Executiv, Directia Tehnica si de Urbanism, Anton Mihai - Director Executiv Adjunct, Directia Economica, Tintila-Neacsu Elena ? Director Executiv, Directia Administratie Publica Locala, Calugaru Catalin Andrei ? Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Orasanu Floarea ? Sef Serviciul Contabilitate, Badescu Marcela - Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Stefanescu Mihaela Carmen - Sef Biroul Juridic, Boata Viorica Rina - Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Popescu Tatiana - Consilier Serviciul Contabilitate, Rica Manuela - Consilier Serviciul Contabilitate, Voicu Steliana - Consilier Biroul Buget, Stoiculescu Floarea - Consilier Serviciul Contabilitate, Sandu Marilena - Consilier Serviciul Contabilitate, Stan Cornel - SefServiciul Tehnic, Zaharescu Dorel - Sef Biroul Investitii, Gava Maria ? Inspector Biroul Investitii, Matei Maria Isabela - Inspector Biroul Investitii, Oprescu Adrian ? Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Kevorkian Mikael Masis - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihai Alina Stefania - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marin Raluca Daniela - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Bradeanu Ana Mihaela ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Cirjan Ramona Elena - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ciuculete Marius - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Zanfir Dorel - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Nistorescu Luminita Gabriela - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Fedeles Ana ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Oprescu Marioara - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Pavel Aurelia ? Consilier Biroul Juridic, Daianu Camelia Maria ? Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Constantinescu Daniel ? Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ. Subsemnatul declar ca voi informa imediat autoritatea contractanta daca vor interveni modificari in prezenta declaratie la orice punct pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sau, in cazul in care vom fi desemnati castigatori, pe parcursul derularii contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA(In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie de minim230.000, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se solicita prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente si pentru anul 2012 numai pentru agentii economici care l-au depus si inregistrat pana la data depunerii ofertelor. Ceilalti operatori economici vor prezenta alte documente financiar-contabile disponibile pentru anul 2012.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate., Se vor prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 12A, Formular 12B, Formular 6A si Formular 5a. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(se va raporta valabilitatea de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a maxim 2 contracte/ certificate/documente/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare cu obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie de minim 118.000 lei fara TVA. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.Pentru serviciile similare prestate, prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valuta comunicatde BNR pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Formular nr. 12ISe va prezenta o echipa de personal, formata din: Expert 1: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare: 3-Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul: 3.1 sau 3.2 sau 3.3- Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes national sau de interes judetean sau de interes local.Expert 2 : Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: 8- Instalatii aferente constructiilor, subdomeniul: 8.2-Instalatii sanitare, termoventilatii sau domeniul 9-Retele , subdomeniul 9.2 Retele termice si sanitare .Expert 3 : Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: 8- Instalatii aferente constructiilor, subdomeniul: 8.3-Instalatii gaze naturale sau domeniul 9- Retele , subdomeniul 9.4 Retelede gaze naturale .Pentru membrii echipei se vor prezenta CV cu declaratie de disponibilitate, diplome studii superioare, atestate, legitimatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. ? Formular 12J, Formular 12J-1si Formular nr. 12I.Completare si prezentare - Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii(Formular nr.12Jdin Sectiunea Formulare).Pentru personalul de specialitate nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV in original semnat si datat conform Formular nr.12J-1;
- Declaratie privind disponibilitatea pentru toata perioada deexecutie a lucrarilor, in original, semnata si datata, conform Formular nr.12J-1;
- copii lizibile semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic dupa: autorizatiile ISC eliberate conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T., cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de valabilitate.- In cazul unei asocieri, formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii care va fi utilizat pentru contract va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cadrul unei asocieri Formular 12J si Formular nr. 12I. vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinire contractul, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Informatii privind asociatii /subcontractantiiSe vor completa Formularul 12K , Formularul 12G si Formularul 6A, Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 12 A, Formular 12B, Formular 6A. Ofertantul va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala- Formular 5b, Formular 5c, Formular 5d. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Standarde de calitate - ISO 9001 sau echivalent.Prezentare , in copie lizibila certificataconform cu originalul de catrereprezentatul legal al ofertantului, Certificatele emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate al ofertantului si in termen de valabilitate. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 16:37