Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier a lucrarilor aferente proiectului: PASAJ RUTIER PODUL VIILOR din MUNICIPIUL PITESTI.


Detaliu pentru invitatia numarul 346735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 346735/14.05.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: PASAJ RUTIER PODUL VIILOR dinMUNICIPIUL PITESTI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +4 0248213994, fax: +4 0248/212166, persoana de contact: Marcela Badescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: PASAJ RUTIER PODUL VIILOR dinMUNICIPIUL PITESTI.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: PASAJ RUTIER PODUL VIILORdinMUNICIPIUL PITESTI, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2375 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1250 lei conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat privind plata taxelorsi impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, astfel cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc, primar, Iosiv Cerbureanu, secretar, Tintila Neacsu Elena, director Directia Administratie Publica Locala, Calugaru Catalin Andrei, sef Serviciul Administratie Publica Locala, Teodorescu Danut Mihail, director executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea, director executiv Directia Economica, Mihai Anton, director executiv adjunct Directia Economica, Boata Rina Viorica, sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu, sef Serviciul Contabilitate, Popescu Tatiana, consilier Serviciul Contabilitate, Raca Manuela, consilier Serviciul Contabilitate, Voicu Steliana, consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu, consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu, consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita, director executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan, sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu , sef Biroul Investitii, Maria Gava, inspector Biroul Investitii, Maria Isabela Matei, inspector Biroul Investitii, Marcela Badescu , sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian , consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Carjan, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir , inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu , consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles , inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu, sef Birou Juridic, Aurelia Pavel , consilier Birou Juridic, Camelia Maria Daianu, sef Serviciul Achizitii-Administrativ, Daniel Constantinescu , inspector Serviciul Achizitii-Administrativ, consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local) ? Sorin Apostoliceanu, Tiberiu Cristian Avramescu, Iuliu-Radu Banica, Moise Ciopleasi, Gheorghe Dinescu, Mircea Dinu, Sanda Cristina Fulga , Florin Gardin , Cristian Gentea , Anitte Michaelle Ionescu , Cornel Constantin Ionica -viceprimar, Gheorghe Malacu, Silviu Marinescu, Florentin Andrei Mosteanu, Mariean Neacsu, Radu Valeriu Perianu , Marin Preda Adrian Mihai , Prodanel, MihailTudor, Dumitru Tudosoiu, Nicolae Valeriu Zarnescu, Laurentiu Marian Zidaru -viceprimar, Maria Gabriela Zoana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA(In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie de minim230.000, 00 lei. Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente pe anii financiari 2010 si 2011, incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Pentru anul 2012operatorii economici vor prezenta orice documente edificatoare, care reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare aferenta acestui an. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Completare si prezentare Formularul 11- INFORMATII GENERALE, Tert sustinator financiarCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(1) Se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 6A(2) Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr. 12A, Formular nr. 12B, Formularul nr. 5a.Atunci cand un grup de operatori economicidepune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani ( calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Aceasta lista va fi insotita de copii dupa maxim 2 contracte din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare cu obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie de minim 125.000 lei fara TVA. Fiecare contract prezentat va fi insotit de dovezi ale serviciilor prestate, cum ar fi, copii conform cu originalul dupa: proces verbal de predare primire sau recomandari de la beneficiar ( in care se mentioneaza in clar valoarea realizata) sau documente constatatoare de la beneficiar, prin care sa se confirme prestarea serviciilor.Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.Pentru serviciile similare prestate, prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valuta comunicatde BNR pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.Completare si prezentare Formular 12 D si Formular 12 E, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se va prezenta o echipa de personal, formata din: Expert 1: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare: 3 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul: 3.1 sau 3.2 sau 3.3 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes national sau de interes judetean sau de interes local.Expert 2: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: domeniul 9 - Retele, subdomeniul 9.2 - Retele termice si sanitare.Expert 3: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: domeniul 9 - Retele, subdomeniul 9.4 - Retele de gaze naturale.Expert 4: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: 9 ? Retele, subdomeniul 9.1- Retele electrice.Expert 5: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: 9 ? Retele, subdomeniul 9.3 ? Retele de telecomunicatii.Pentru membrii echipei se vor prezenta CV cu declaratie de disponibilitate, diplome studii superioare, atestate, legitimatii, valabile la datalimita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. ? Formular 12J, Formular 12J-1si Formular nr. 12I.Completare si prezentare - Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii(Formular nr.12Jdin Sectiunea Formulare).Pentru personalul de specialitate nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV in original semnat si datat conform Formular nr.12J-1;
- Declaratie privind disponibilitatea pentru toata perioada deexecutie a lucrarilor, in original, semnata si datata, conform Formular nr.12J-1;
- copii lizibile semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic dupa: autorizatiile ISC eliberate conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T., cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de valabilitate.- In cazul unei asocieri, formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii care va fi utilizat pentru contract va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cadrul unei asocieri Formular 12J si Formular nr. 12I. vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinire contractul, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.Completare si prezentare Formular 12J, Formular 12J-1 si Formular nr. 12I., Informatii privind subcontractantii: Se va completa Formularul 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (Formular nr.6A)., Informatii privind asociatii: Se va completa Formularul nr.12K ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Conform art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, asociatii vor completa declaratia pe propria raspundere (Formular nr.6A).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: -capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.-situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor, Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 12 A, Formular 12B, Formular 6A. Ofertantul va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala- Formular 5b, Formular 5c, Formular 5d. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Se vor completa Formular 12 A;Formular 12B; Formular 6A; Formular 5b; Formular 5c; Formular 5d. Standarde de calitate - ISO 9001 sau echivalent.Prezentare , in copie lizibila certificataconform cu originalul de catrereprezentatul legal al ofertantului, Certificatele emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate al ofertantului si in termen de valabilitate. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;In cazul unei asocieri : Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer