Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier a lucrarilor aferente proiectului: ,,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? .


Detaliu pentru invitatia numarul 353123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 353123/27.08.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: , ,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Adrian Oprescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: , ,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere prin Diriginti de santier alucrarilor aferente proiectului: PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3031, 2 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1515, 6 lei conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din valoarea totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr 12 A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular nr 3 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular nr 12C - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 6A - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc- Primar, Iosiv Cerbureanu-Secretar, Elena Tintila Neacsu-Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru-Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu-Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea-Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton-Director Executiv Adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata-Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu-Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica-Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu-Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu-Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita-Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan-Sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu-Sef Biroul Investitii, Maria Gava-Inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu-Arhitect Sef, Marcela Badescu-Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir-Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu-Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel-Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu-Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu-Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu-Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu-Consilier local, Iuliu Radu Banica-Consilier local, Moise Ciopleasi-Consilier local, Gheorghe Dinescu-Consilier local, Mircea Dinu-Consilier local, Sanda Cristina Fulga-Consilier local, Florin Gardin-Consilier local, Cristian Gentea-Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu-Consilier local, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Gheorghe Malacu-Consilier local, Silviu Marinescu-Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu-Consilier local, Mariean Neacsu-Consilier local, Radu Valeriu Perianu-Consilier local, Marin Preda-Consilier local, Adrian Mihai Prodanel-Consilier local, Mihail Tudor-Consilier local, Dumitru Tudosoiu-Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu-Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru-Viceprimar, Maria Gabriela Zoana-Consilier local.. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic - in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente); Persoane juridice/fizice straine - Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa contina informatii reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara.Se solicita o cifra de afaceri medie globala in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) de minim 300.000 lei.Completare si prezentare Formularul 6 - INFORMATII GENERALE.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Calculul echivalentei valorilor exprimate in alte monede decat leul, se va efectua la cursul mediu anual lei/alta valuta, comunicat de BNR pentru anul respectiv. Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile peaniifinanciari 2010 si2011, 2012, in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate., 2. Tertsustinatorfinanciar.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (1) Se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (2) Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr. 12A, Formular nr. 12B, Formularul nr. 5a, Formular nr. 6 A.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 12A, Formular 12B, Formular 6A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in revederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Formular 5a - Angajament Tert sustinator financiar - ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Experienta similara. O lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani. Experienta similara a ofertantului se va demonstra, prin faptul ca in ultimii 3 ani calculatipana la data limita de depunere a ofertelor, a prestat si dus la bun sfarsit, in baza a maxim 3 contracte, servicii de supraveghere prin diriginti de santier aunor lucrari de investitii, servicii in valoare cumulata de minim 151.560, 00 lei fara TVA. Pentru serviciile similare prestate, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Completare si prezentare Formular nr. 12 D ? Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor. Completare si prezentare Formular nr. 12E ? Experienta similara ? Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita a depunerii ofertelor va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, seprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractul/contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate in ultimii 3 ani si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Astfel, ofertantii vor prezenta efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Completare si prezentare Formular nr. 12I ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani din sectiunea Formulare. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, prezentate in original, semnate si datate conform Formular nr. 12J-1;In cazul unei asocieri, formularul - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere va fi completat de fiecare membru al asocierii., Cerinta nr. 4. Echipa de personal, care trebuie sa cuprinda: Expert 1: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare: 2. Constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata, subdomeniul 2.1 sau 2.2 sau 2.3 sau 2.4, sau echivalent, autorizat de o entitate de certificare /autorizare , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este inregistrat .Expert 2: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: domeniul 8 ? Instalatii aferente constructiilor, subdomeniul 8.1. ? Instalatii electrice, sau echivalent, autorizat de o entitate de certificare /autorizare , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este inregistrat .Expert 3: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: domeniul 8 ? Instalatii aferente constructiilor, subdomeniul 8.2. ? Instalatii sanitare, termoventilatii, sau echivalent, autorizat de o entitate de certificare /autorizare , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este inregistrat .Completare si prezentare - Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii(Formular nr.12Jdin Sectiunea Formulare).Expert 4: Autorizat ISC conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, cu modificarile si completarile ulterioare in domeniul de autorizare: domeniul 3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1.sau subdomeniul 3.2.sausubdomeniul 3.3. sau echivalent, autorizat de o entitate de certificare /autorizare , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este inregistrat .Pentru personalul de specialitate nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - Declaratie privind disponibilitatea pentru toata perioada de executie a lucrarilor, in original, semnata si datata, conform Formular nr.12J-2;
- Copii lizibile semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic dupa: autorizatiile ISC eliberate conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T., cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, documente care sa ateste certificarea/autorizarea de o entitate de certificare /autorizare , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este inregistrat .In cazul unei asocieri, formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii care va fi utilizat pentru contract va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (Formular nr.6A)., Informatii privind asociatiiSe va completa Formularul 12K ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Conform art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, asociatii vor completa declaratia pe propria raspundere (Formular 6A).- Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: - capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
- situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 12 A, Formular 12B, Formular 6A. Ofertantul va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala - Formular 5b, Formular 5c, Formular 5d. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Standarde de calitate - ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catrereprezentatul legal al ofertantului, a Certificateloremise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate al ofertantului si in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; In cazul unei asocieri, Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat, pentru partea sa de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer