Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere prin diriginti de santier a lucrarilor de executie Obiectiv Investitii ? Consolidare, Modernizare si Amenajare Sera Bloc de Cercetare Automatizata pentru Studiul Produselor Agroalimentare - HORTINVEST


Detaliu pentru invitatia numarul 344930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 344930/11.04.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere prin diriginti de santier a lucrarilor de executie Obiectiv Investitii ? Consolidare, Modernizare si Amenajare Sera Bloc de Cercetare Automatizata pentru Studiul Produselor Agroalimentare - HORTINVEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213184716/+40 213180296, fax: +40 213184716/+40 213180296, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V-Bucuresti, B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, corp A Rectorat, demisol, biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere prin diriginti de santier a lucrarilor de executie Obiectiv Investitii ? Consolidare, Modernizare si Amenajare Sera Bloc de Cercetare Automatizata pentru Studiul Produselor Agroalimentare - HORTINVEST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se supune procedurii de atribuire prin achizitie publica cerere de oferta cu faza finala de licitatie electronica, prestarea serviciilor de supraveghere prin diriginti de ?antier a executiei lucrarilor de construc?ii, angajate de autoritatea contractanta Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucure?ti, care privesc obiectivul nou de investitii ?Consolidare, modernizare si amenajare ? Sera bloc de cercetare automatizata pentru studiul produselor agroalimentare? ? Hortinvest.Prin propunerea tehnica depusa, operatorul economic are obligatia de a face dovada conformitatii tuturor solicitarilor ?i categoriilor de servicii ce urmeaza a fi prestate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. E?ecul de a depune o propunere tehnica care nu con?ine si nu reflecta asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in caietul de sarcini, va conduce la respingerea sa.Caietul de sarcini a fost intocmit in vederea stabilirii indatoririlor ?i obliga?iilor unui operator economic specializat ?i autorizat sa presteze servicii de supraveghere tehnica autorizata pe specialita?i (inginer ? diriginte de ?antier). Serviciile se vor presta pentru lucrarile de construc?ii aferente obiectivului mai sus men?ionat amplasamentul fiind in incinta campusului Agronomie-Herastrau din bd. Marasti nr. 59, sector 1, Bucure?ti.Date tehnice ale cladirii: 1. Denumirea obiectivului de investitii: ?Consolidare, modernizare si amenajare ? Sera bloc de cercetare automatizata pentru studiul produselor agroalimentare?? Hortinvest;2. Amplasamentul: in incinta campusului Agronomie-Herastrau din bd. Marasti nr. 59, sector 1, Bucure?ti;3. Categoria de importanta a cladirii: D;4. Clasa de importanta a cladirii: IV;5. Regim de inaltime: Spartial+Parter, hmax=+6, 00 m;6. Suprafata construita: 2.756, 00 mp;7. Suprafata desfasurata: 3.218, 19 mp.Dirigintii de ?antier autorizati pentru activitatile aferente obiectivului, vor fi angajati ai unei societa?i comerciale de profil sau persoane fizice autorizate, calificati corespunzator ?i autorizati de forurile competente. Serviciile solicitate se refera la toate categoriile de activita?i ?i lucrari de construc?ii aferente proiectului in speta.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 1.500, 00 lei - completare formular nr. 20, dupa caz. Perioada de valab. GP: 90 zile.Dovada const. GP se va atasa in original, obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta op.ec. Pt op.ec.clasificati IMM in conf. cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui GP cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. - formular nr. 21. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Formele de const. a GP acceptate: conform art.86 din HG 925/2006 (scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform formularului nr.20, ordin de plata confirmat de banca ? original, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original) sau prin depunere la casieria autoritatii contractante conf. art. 86, alin (5) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aut. contr. are dreptul de a retine GP in situatiile prevaz la art.87, inclusiv art. 38, alin. (4) din H.G. nr.925/2006, ofert. piarzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia ca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei si in cazul prevazut la art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de catre ofertant, AC va retine contestatorului o suma din GP in raport cu valoarea estimata a contr, conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. U.S.A.M.V. Bucuresti : cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041.Mentionam faptul ca echivalen?a pentru o GP depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art. 90, alin. (2) din H.G. nr 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv prin depunerea la casieria universitatii a sumei in numerar ? U.S.A.M.V. din Bucuresti, B-dul. Marasti, nr. 59, sector 1, corp A Rectorat, parter.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.Contractantul va transmite autoritatii contractante in termen de maxim 2 zile de la semnarea contractului, dovada constituirii garantiei de buna executie.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.: Se solicita prezentarea formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, respectiv Neincadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declara?ia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat ?i de ter?ul sus?inator, daca este cazul. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Cerinta nr.2.: Prezentare formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Ofertantul/ofertantul asociat/ nu trebuie sa fie in una din situa?iileprevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Formularul nr. 4pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul ofertelor depuse individual cat ?i de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Nota: In cazul in care in ?ara de origine sau in ?ara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181, autoritatea contractantaare obliga?ia de a accepta o declara?ie pe propria raspundere sau, daca in ?ara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declara?ia pe propria raspundere, o declara?ie autentica data in fa?a unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare sau a unei asocia?ii profesionale care are competen?e in acest sens.Cerinta nr.3.: Prezentarea de Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate ?i fond de ?omaj, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de tip e?alonare/compensare a pla?ilor obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate documentele doveditoare a pla?ilor la zi a acestor e?alonari, original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul?In cazul in care in ?ara de origine sau in ?ara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181, autoritatea contractantaare obliga?ia de a accepta o declara?ie pe propria raspundere sau, daca in ?ara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declara?ia pe propria raspundere, o declara?ie autentica data in fa?a unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare sau a unei asocia?ii profesionale care are competen?e in acest sens.Cerinta nr.4.: Prezentare formular nr. 2 - Declara?ia , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Cerinta nr.5.: Prezentare formular nr. 3. - Declaratie data de ofertant/ofertant asociat /ter? sus?inator/ subcontractant privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce de?in func?ii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? Rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? Prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? Prorector- Conf. univ. dr. Stan Vasilica ? Prorector- Conf. univ. dr. Fintineru Gina ? Prorector- Ing. Mariana Postamentel ? Director General Administrativ- Ec. Laura Iosub ? Director Economic- Consilier juridic Irina Simona Dini?aMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Pre?edinte - Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae-Presedinte de rezerva - Prof. univ. dr. Stanica Florin-Membru- Ing. Pandelea Marius-Membru- Ing. Oana Gras-Membru- Conf.dr. Liliana Badulescu-Membru? ref. spec. Mihaela Sambotin.-Membru de rezerva ? ing. Valentin Lazar. Cerinta nr. 1 - Dovada inregistrarii in Registrul Comer?ului prin prezentarea Certificatuluiconstatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru Persoane juridice/fizice straine - Dovada formei de inregistrare, atestarea ori apartenen?a din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, ca persoana fizica sau juridica.Nota: In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea condi?iei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Mentiune: Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor depuse la procedura, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitatea documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 ? Prezentarea de documente de atestare profesionala emise de Inspectoratul de Stat in Constructii, valabile la data depunerii ofertei - Se va prezenta Formularul nr. 8 - Angajament in nume personal cu persoanele mentionate in Formularul nr. 7, conform cu originalul. Vor fi prezentate totodata copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor de atestare legala pentru persoanele care vor desfa?ura activitatea de diriginte de ?antier pe specializari.Domeniile autorizate vor fi: - domeniul autorizat 2.1 - Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta D;
- domeniul autorizat 8.1 - Instalatii electrice;
- domeniul autorizat 8.2 - Instalatii sanitare, termoventilatii;
- domeniul autorizat 8.3 - Instalatii gaze naturale;
- domeniul autorizat 9.2 - Retele termice si sanitare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. - Se va prezenta formularul nr. 6? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (cu exceptia PFA sau asocierii de PFA).Se va atasa: Formularul nr. 7 ? Lista personalului responsabil care va fi angajat pentru indeplinirea contractului, completat.Pentru persoana/persoanele mentionate in Formularul nr. 7 se vor atasa urmatoarele documente: a)C.V.-ul semnat in original de persoana respectiva; CV-ul va avea inscrisa la final urmatoarea mentiune: ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.Se recomanda utilizarea formatului de CV european, conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, insa se accepta si alt format daca CV-ul contine elementele necesare pentru evaluarea ofertei.b)Diplome de studii, atestate, autorizatii etc., dupa caz, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintei obligatorii, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, semnatura si stampila., Cerinta nr. 2. - Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? formular nr. 9, Cerinta nr. 3. - Se va prezenta formularul nr.10 ? Experienta similara ? Contractul/contractele va/vor fi insotit/e de procesele verbale de receptie la terminarea /finalizarea serviciilor ? in copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul si recomandare/certificat de buna prestare a serviciilor din partea autoritatii contractante / beneficiarului ? in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Recomandarea trebuie sa includa, cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv., Cerinta nr. 4 - Informatii privind asocia?iiAsociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca este cazul, completarea formularului nr. 11 ? Acord de asociere.Pentru ofertele depuse in asociere de mai multi agenti economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (declaratie comuna pe proprie raspundere) in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor sica este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Totodata prin acest acord, partile se obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea. Contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, la data semnarii contractului de servicii., Cerinta nr. 5 - Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul, completarea formularului 12 - Lista cuprinzand toti subcontractantii (Formularul - declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Cerinta nr. 6 - Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare pentru contractul care urmeaza sa fie indeplinit, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament ferm, in forma autentica, trebuie sa reprezinte un instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 13., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament ferm, in forma autentica, trebuie sa reprezinte un instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 14., In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal - angajamentul ferm, in forma autentica, prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- formular nr. 15 si formular nr. 16., In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de servicii prestate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 ?i art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d)din OUG 34/2006 in acest sens urmand sa prezinte formularele nr.1 ?i formular nr.2., Se va prezenta fisa de Informatii generale - formularul nr. 5 Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.SR EN ISO 9001 sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care operatorul economic nu de?ine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate deoperatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea condi?iei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer