Achizitie publica - Servicii de supraveghere si consultanta privind executia obiectivului Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces
Detaliu pentru invitatia numarul 335022
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335022/07.09.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere si consultanta privind executia obiectivului Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691 - Etaj 1, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691 - Parter, Departament Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere si consultanta privind executia obiectivului Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere si consultanta privind executia obiectivului "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8 ".- conform Caietului de sarcini. Ofertele seelaboreaza si se evalueaza avand in vedere valoarea de 396.440, 99 lei a contractului initial, supus prezentei proceduri de atribuire.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 644, 216.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participarein cuantum de: 7.928 Lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 3.964, 41 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de: 790.000 lei;Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va prezentaFormularul nr.8.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009-1Euro=4, 2373 lei; 2010?1Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din din procedura de atribuire. Se va prezenta: Formularul nr. 9, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr.6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul nr. 10, Formularul nr. 11.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 10 si Formularul nr. 11; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 12.Note 1: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului; 2: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 12., Cerinta 1 - Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani. Experienta similara trebuie sa fie in valoare de minim 300.000 lei fara TVA. Nivelul minim impus poate fi demonstrat prin prezentarea a cel putin 1 contract cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica (supervizarea executiei lucrarilor pentru care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC Cartea Rosie/Galbena/ conditii similare FIDIC) sau prin cumularea valorii a cel mult 2 contracte cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica (supervizarea executiei lucrarilor pentru care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC Cartea Rosie/Galbena/ conditii similare FIDIC).Ofertantul va prezenta: Formularul nr.14, Anexa la Formularul nr.14 va cuprinde principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Formularul nr.15-Certificat privind experienta; Procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor incheiat cu beneficiarul final (autoritatea contractanta)., Informatii suplimentare Cerinta 1: Ofertantul va prezenta contractul/le de prestari servicii, procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor incheiat cu beneficiarul final (autoritatea contractanta), certificat privind experienta, alte documente oficiale, emise/insusite de beneficiarul final, cuprivire la perioada de prestare efectiva a serviciilor, precum si a valorii aferente contractelor prezentate pentru indeplinirea cerintei. In mod similar, ofertantul care a indeplinit calitatea de subcontractant sau a avut calitatea de membru asociat in cadrul unei asocieri. Dovada similitudinii serviciilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei de experienta similara revine operatorului economic. Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei. Se va prezenta Formularul nr.14 si Formularul nr.15., Cerinta 2 - dovada ca are personal specializat in indeplinirea contractului. Personalul minim necesar pentru indeplinirea contractului: 1- Coordonator de proiect- absolvent de studii superioare in domeniul constructii de drumuri si poduri; Experienta similara: minim 3 ani, adica project manajer, director de proiect, inginer rezident, asistent al inginerului rezident sau sef de lucrare (supervizor).Se vor prezenta: a) copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor/atestatelor/autorizarilor, ale personalului responsabil cu indeplinirea contractului, mentionat in Formularul nr.16;b) CV-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului Formularul nr.17;c) operatorului economic clasat pe locul I i se vor solicita documente relevante care sa ateste experienta prezentata in CV pentru proiectele/contractele care demonstreaza indeplinirea cerintei;, 2 -Inginer pentru asigurarea calitatii- absolvent de studii superioare; Experienta de minim 3 ani in domeniul testarii lucrarilor si materialelor de constructii pentru drumuri si/sau poduri.Se vor prezenta: a)copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor/atestatelor/autorizarilor, ale personalului responsabil cu indeplinirea contractului, mentionat in Formularul nr.16;b) CV-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului Formularul nr.17;c) operatorului economic clasat pe locul I i se vor solicita documente relevante care sa ateste experienta prezentata in CV., 3-Inginer cantitati ? Absolvent studii superioare inginer/ supervizor pentru cantitati sau echivalent; Experienta de minim 3 ani ca inspector de cantitati in supervizarea lucrarilor de poduri si pasaje.Se va prezenta: a) copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor/atestatelor/autorizarilor, ale personalului responsabil cu indeplinirea contractului, mentionat in Formularul nr.16;b) CV-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului Formularul nr.17;c) operatorului economic clasat pe locul I i se vor solicita documente relevante care sa ateste experienta prezentata in CV., Cerinta 3 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului. Se va prezenta Formularul nr.18 sau Angajament de punere la dispozitie a dotarii tehnice., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere, conf. art. 190 din OUG 34/2006. Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 ex. originale, a unui angajament ferm al persoanei respective (tert), incheiat in forma autentica. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul trebuie sa prevada resursele care sunt aduse in sustinere si ca disponibilizarea acestora se va face conf. necesitatilor contractului in cauza.Tertul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art 69^1, art. 180 si art. 181 lit a) c^1) si d). Se va prezenta Formularul 19, Formularul 3, Formularul 5, Formularul 6. Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" siNote: Se va prezenta Formularul nr. 20-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; www.drdpb.ro/achizitii publice/2012/proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 08:36