Achizitie publica - Servicii de supraveghere si intretinere a echipamentelor de agrement in vederea desfasurarii in deplina siguranta a activitatilor de joaca din incinta Parcului de distractii ?Tara Piticilor? situat in Parcul Tabacarie din Mun. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 323961
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323961/11.04.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere si intretinere a echipamentelor de agrement in vederea desfasurarii in deplina siguranta a activitatilor de joaca din incinta Parcului de distractii ?Tara Piticilor? situat in Parcul Tabacarie din Mun. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat ConstantaCod fiscal: RO 2746784, Adresa: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Constanta, Telefon: 0241-520523, Fax: 0241520523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. 1 Mai, nr. 21, bl. H18, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900123, telefon: +040 241580523, fax: +040 241580523, persoana de contact: Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. 1 Mai nr.21, bl.H18, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere si intretinere a echipamentelor de agrement in vederea desfasurarii in deplina siguranta a activitatilor de joaca din incinta Parcului de distractii ?Tara Piticilor? situat in Parcul Tabacarie din Mun. Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere si intretinere a echipamentelor de agrement in vederea desfasurarii in deplina siguranta a activitatilor de joaca din incinta Parcului de distractii ?Tara Piticilor? situat in Parcul Tabacarie din Mun. Constanta
II.1.6) CPV: 79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 666.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentareaunei Declaratii pe proprie raspundere ? Formular 1In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: a) Completarea si prezentareaunei Declaratii pe proprie raspundere ? Formular 2b) Prezentare Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Babus Radu - Director General, Bobe Carmen-Lacramioara - Director Directia Economica, membru comisia de evaluare, Diamandescu Caterina - Director Directia Juridica ? membru de rezerva pentru comisia de evaluare, Mumin Elena - Sef birou achizitii publice, Nicolae Fronescu ? Director Directia Piete Targuri si Oboare, Ion Ciobanu ? Sef Serviciu Administrativ ?presedinte comisia de evaluare, Tatiana Bangal ? membru comisia de evaluare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea si completarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 3In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii fiecare subcontractant are obligatia sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia sa prezinte acest formular, daca este cazul..Cerinta nr. 4Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica ? Formular 4In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin Presedinte A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- Formular 5In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice / fizice romaneCerinte obligatorii: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (ofertantul trebuie sa faca dovada ca are Codul CAEN asociat obiectului contractului).Nota: Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor siva fi depus in oricare din formele original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globaleOfertantii vor prezenta cifra de afaceri medie globala pentru anii 2008, 2009, 2010.Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani este de 164000 lei.In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acesta poate prezenta cifra de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta cel putin un document cu informatii relevante din contract/proces-verbal de receptie(de ex: certificate/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti, eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006 actualizata, art.97^1), care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii3 ani) in valoare totala de minim 82 000 lei fara TVA., Personal1. Nominalizarea coordonatorului de echipa2. Nominalizarea personalului tehnic alocat pentru intretinerea echipamentelor: se solicita minim 1 mecanic de intretinere calificat.3. Nominalizarea supraveghetorilor: se solicita minim 4 supraveghetori., Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct si nerescrictionat din SEAP; in cazul unor motive tehnice imputabile SEAP, pe suport de hartie, gratuit, de la sediul R.A.E.D.P.P.P. in urma unei solicitari scrise din partea oper.ec. interes.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 10:42