Achizitie publica - Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii: ?Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti pe sectorul Slobozia-Tandar
Detaliu pentru invitatia numarul 323956
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323956/11.04.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii: ?Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti pe sectorul Slobozia-Tandarei, judetul Ialomita (etapa a-II-a)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa Buzau IalomitaCod fiscal: 23706189, Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Telefon: 0238725447, Fax: 0238427237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208, telefon: +40 0238725447, fax: +40 0238427237, persoana de contact: MARIAN LUNCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii: ?Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti pe sectorul Slobozia-Tandarei, judetul Ialomita (etapa a-II-a)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii: ?Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti pe sectorul Slobozia-Tandarei, judetul Ialomita (etapa a-II-a)?Lucrarile se vor executa: in sectorul Slobozia-Tandarei, judetul Ialomita
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5500 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertalor.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 86, alin. (1), (2), (3), (5), (6) din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Instrumentul de garantare va fi prezentat in ORIGINAL.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 cu mod.si compl.ult., au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.(OP emis in favoarea aut.contractante in contul RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trez.Buzau cu conditia conf.acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, CIF RO23706189).Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Garantia de participare se retine conform art. 87, alin.(1), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si conform art 278^1, OUG nr. 34/2006 cu mod.si compl.ult.: suma ce se va retine este de: 3 672, 04lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din valoarea contractului de prestare de servicii, fara TVA.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2), (3) din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Restituirea se va face in termen de 14 zile de la receptia la terminarea lucrarilor executate;Retinerea garantiei de buna executie: conform art.91, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privindeligibilitatea - Prezentare Formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Prezentare Anexa nr. 10.1(de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator)(Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director: ing. Adriana Petcu, directori tehnici: ing. Marilena Stoian, Dumitru Iosif, director economic: ec. Coca Leventiu)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C-Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat ? Prezentare Certificatele deatestare fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata-Cazier judiciar al ofertantului; In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie pe proprie raspundere.Deasemenea, in cazul in care, pana la data deschiderii ofertelor, nu a fost posibila obtinerea cazierului judiciar (motivat), se accepta o declaratie pe propria raspundere - Prezentare cazier judiciar al ofertantului (copie lizibila cerificata ?Conform cu originalul?)-CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular Anexa - Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii( in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).- Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident (in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii(in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, Experienta similaraSe solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi prestat cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima 367 000. RON (fara TVA) sau echivalentul in euro de 83 801 EURO (1 Euro la data de 19.03.2012 = 4, 3794 RON) sau sa fi indeplinit pana la trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 367 000RON (fara TVA) sau echivalentul in euro de83 801 EURO (1 Euro la data de 19.03.2012 = 4, 3794 RON)., Recomandaredinparteaaltorbeneficiari / clienti, Informatii privind personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal autorizat : privind verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii, prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: - Lucrari Hidrotehnice ? categoria de importanta ?C?- Constructii civile, industriale, agricole ? categoria de importanta ?C?, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic Standarde de calitate ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 10:19