Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier necesare pentru obiectivul de investitii ,,REGULARIZARE SI APARARI DE MAL PARAUL REMEZEU,COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?


Detaliu pentru invitatia numarul 328229
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 328229/30.05.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier necesare pentru obiectivul de investitii , ,REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier necesare pentru obiectivul de investitii , ,REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier necesare pentru obiectivul de investitii , ,REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS, JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 415 lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea ? Formulare. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara TVA) a fiecarui contract (se va incheia contract pentru fiecare lot). Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEAResponsabil achizitii - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 40.000, 00 lei. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular Fisa de informatii generale din Sectiunea ?Formulare., 2.Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 2.Demonstrarea experientei similare Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat servicii similare (servicii de consultanta si urmarire tehnica) a executiei prin diriginti de santier pentru lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice de valoare cel putin egala cu: 20.000, 00 lei (fara T.V.A.);Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. prezentarea cel putin a unui contract/parte din contract Certificate /documente edificatoare care care sa confirme prestarea serviciilor ? copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. 2. Contractul/contractele prezentate vor fi insotite de fisa privind ?Experienta similara?- formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 3.CAPACITATEA PROFESIONALA - Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita urmatorul personal cheie: 1. diriginte de santier o persoana cu studii superioare de specialitate autorizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul ?Lucrari Hidrotehnice categoria de importanta ?B? conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; 2. inginer topograf/geodez autorizat A.N.C.P.I. categoria B sau C. NOTA: 1.Membrii personalului cheie pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant., 4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Se solicita , asigurarea (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere ferme, sau orice forma de punere la disopozitie) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de sarcini.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat., ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer