Achizitie publica - ?SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTII DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: REAMENAJARE EXTERIOARA CARTIER LUCIAN BLAGA, MUNICIPIUL SEBES?
Detaliu pentru invitatia numarul 319687
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319687/24.01.2012
Denumire contract: ?SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTII DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: REAMENAJARE EXTERIOARA CARTIER LUCIAN BLAGA, MUNICIPIUL SEBES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: 0258731004, Fax: 0258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI SEBES, STRADA PIATA PRIMARIEI NR. 1, LOC. SEBES, JUD. ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTII DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: REAMENAJARE EXTERIOARA CARTIER LUCIAN BLAGA, MUNICIPIUL SEBES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.700 leiPer.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 de zile incepand cu term. lim. de dep. al ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainoriginal, incuantumulsipentru perioada prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM??cf. L. 346/2004. Mun. Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in perioada de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 863, 2 lei.Garantia de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Gar. de buna executie a contr. se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art.90 alin.3 din HG 925/2006. Asfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Mun. Sebes. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.. Per. de valabil. a gar. de buna exec. va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data solutionarii obiectiilor cuprinse in anexele P.V. de receptie la termin. lucr.. Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (3) - lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a)1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl.neincadr.in art.69^1-F2A(pt. ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar ?Mugurel Liviu Sarbu6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. -Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu?conform cu originalul? valabile la deschiderea ofertelor in conformitate cu legislatia in vigoare.NOTA: Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)-Formularul 4S ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4S completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXPERIENTA SIMILARA- Form. 5E ? ?Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cerinta exp. sim.?care sa cuprinda cel putin un contr. de servicii de suprav.tehnica a lucr. de constr. prin dirig. de santier a carui obiect a fost urmarirea de lucr. sim. cu ob. prezentei achizitii.- Form. 5S ? Experienta similara? din Sect. VIII ? Formulare, a Doc. de atrib.NOTA: -Daca ofertantul depune oferta: a.individ. atunci exp. sim. va fi indepl. de ofertant.b. comuna(in asociere), atunci exp. sim. va fi indepl. prin cumul de asociere.c.individ. si are sustinator pe exp. sim. atunci exp. sim. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustinator.d.comuna(in asociere) si are sustinator pe exp. sim., atunci exp. sim. va fi indepl.ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e.individ. si are si subcontr.are, atunci exp. sim. va fi indepl. numai de ofertant.f.comuna(in asociere) si are si subcontr.atunci exp. sim. va fi indepl. numai de asociere prin cumul., C)F.6 ?Decl. privind efectivele medii anuale alepers.ang.si a cadrelor de cond. in ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Decl. privind pers. resp. dir. de indepl. Contr.din Sect. VIII ? Formulare, a doc. de atrib.-In cazul in care ofertantul depune a.oferta individ., cerinta min. va fi indepl.de ofertant.b. oferta comuna(in asociere), cerinta min.va fi indepl. prin cumul de asociere.c.oferta individ. si are sustinator pe capacit.profes., cerinta min.va fi indeplinita prin cumul.d.oferta comuna(in asociere) si are sustinator pe capacit. profes., cerinta min.va fi indepl. prin cumul.e.oferta individ. si are si subcontr. cerinta min.va fi indepl. de ofertant, iar pentru subcontractanti se ia in considerare partea lor de implicare.f.oferta comuna(in asociere) si are si subcontractare, cerinta min. oblig. va fi indepl. de asociere prin cumul, iar pentru subcontractanti se ia in considerare partea lor de implicare., D)Informatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 12:38