Achizitie publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTI DE SANTIER L1, L2, L3
Detaliu pentru invitatia numarul 321913
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321913/14.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTI DE SANTIERL1, L2, L3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: 0258731004, Fax: 0258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Sebes, str. Piata Primariei, nr. 1, Sebes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIN DIRIGINTI DE SANTIERL1, L2, L3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:230 lei, LOT 2:290 lei, LOT 3:490 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, careseprezintainoriginal, incuantumulsipentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Declaratie privind incadrarea Intreprinderilor in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Municipiul Sebes are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie garantia de buna executie in perioada de valabilititate a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contr. se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art.90 alin.3 din HG 925/2006. Asfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Mun. Sebes. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Per. de valabilit. a gar. de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data solutionarii obiectiilor cuprinse in anexele pr verbal de receptie la terminarea lucrarilor.. Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Sarbu Mugurel Liviu;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Director Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, B)EXPERIENTA SIMILARA-?Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cerinta exp. sim.? ? Form. 5E care sa cuprinda cel putin un contr. de servicii de suprav.tehnica a lucr. de constr. prin dirig. de santier a carui obiect a fost urmarirea de lucr. sim. cu ob. prezentei achizitii.- Form. 5S ? Experienta similara? din Sect. VIII ? Formulare, a Doc. de atrib.NOTA: -Daca ofertantul depune oferta: a.individ. atunci exp. sim. va fi indepl. de ofertant.b. comuna(in asociere), atunci exp. sim. va fi indepl. prin cumul de asociere.c.individ. si are sustinator pe exp. sim. atunci exp. sim. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustinator.d.comuna(in asociere) si are sustinator pe exp. sim., atunci exp. sim. va fi indepl.ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e.individ. si are si subcontr.are, atunci exp. sim. va fi indepl. numai de ofertant.f.comuna(in asociere) si are si subcontr.atunci exp. sim. va fi indepl. numai de asociere prin cumul., C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: LOT1: Diriginte de santier autorizat ISC in domeniile: ? Constructii civile, industriale si agricole, Subdomeniul de autorizare ?Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C;? Instalatii aferenteconstructiilor, Subdomeniile de autorizare: Instalatii electrice, Instalatii sanitare si termoventilatii;LOT2: Diriginte de santier autorizat ISC in domeniile: ? Constructii civile, industriale si agricole, Subdomeniul de autorizare ? Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C;? Instalatii aferenteconstructiilor, Subdomeniile de autorizare: Instalatii electrice, Instalatii sanitare si termoventilatii;LOT3: Diriginte de santier autorizat ISC in domeniile: ? drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local.? Constructii edilitare si de godpodarie comunala? Retele electrice, D)Informatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 08:08