Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii ?Aparare impotriva inundatiilor a localitatilor Solesti ? Vaslui ? Secuia, jud. Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 331361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 331361/10.07.2012
Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii ?Aparare impotriva inundatiilor a localitatilor Solesti ? Vaslui ? Secuia, jud. Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: 0232218192, Fax: 0232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: LILIANA ULINICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA Prut-Barlad, str. Th. Vascauteanu, nr. 10, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii ?Aparare impotriva inundatiilor a localitatilor Solesti ? Vaslui ? Secuia, jud. Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii: ?Aparare impotriva inundatiilor a localitatilor Solesti ? Vaslui ? Secuia, jud. Vaslui?
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 122.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1900.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO06TREZ4065005XXX012076 deschis la Trezoreria IASI. CUI 18296163, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara ? Formular prezentat in Sectiunea III) sau de o societate de asigurari, in original.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art. 33 alin (3) lit. b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. a) din OUG. 34/2006, suma de 981.00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului (fara T.V.A.), conform F22.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor de C+M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP-F2-Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-F3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata)-F4-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Cristian Nechifor ? Director A.B.A. Prut ? Barlad, Corneliu Cretu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Dorin Dutu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Olga Musteata ? Director Economic A.B.A. Prut - Barlad, Liliana Ulinici - Sef Birou Promovare Investitii, Urmarire Investitii, Mihaela Pavel - Comp. Juridic si Contencios, Nina Moldoveanu - Control Financiar Preventiv, Simona Lapa - Responsabil Achizitii Publice - F5In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F3, F4 si F5. -Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 196000.00 lei, dublul valorii estimate a serviciilor de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii., Lista serviciilor de supraveghere tehnica aflate in desfasurare pentru persoana desemnata a presta serviciile solicitate, daca exista
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor prestari de servicii de supraveghere tehnica prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru serviciile de supraveghere tehnica a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de servicii de supraveghere tehnica, avand ca obiect aparari de mal, pragurile de fund, treceri prin vad, subtraversari, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 98122.48 lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractelor la val prezentata si de recomandari., -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (2) lit. e) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, conf. art. 188 alin. (2) lit. d) din OUG 34/2006., Personal: - avand in vedere Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii (art.75 lit.a) pct.1), in scopul indeplinirii contractului de servicii si verificarii executiei corecte a lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?Aparare impotriva inundatiilor a localitatilor Solesti ? Vaslui ? Secuia, jud. Vaslui? se impune obligativitatea urmaririi executiei lucrarilor prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul: - Lucrari Hidrotehnice., Informatii privind subcontractantii -Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), -Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer