Achizitie publica - Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii ?Amenajarea complexa Varful Campului, jud. Suceava si Botosani"
Detaliu pentru invitatia numarul 341607
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341607/08.01.2013
Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii ?Amenajarea complexa Varful Campului, jud. Suceava si Botosani"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii ?Amenajarea complexa Varful Campului, jud. Suceava si Botosani"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord cadru de servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii ?Amenajarea complexa Varful Campului, jud. Suceava si Botosani". Pe durata acordului cadru se intentioneaza sa se incheie 4(patru) contracte subsecvente, cel mai mare avand o valoare estimata de 25.000, 00 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 2.000, 00 lei sau echivalentul in valuta (cursul de schimb din data publicarii invitatiei de participare). Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic (semnate cu semnatura electronica a reprezentantului legal) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea ? Formulare. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat. In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, AC va retine, contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % sau 5 % (IMM) din valoarea (fara TVA) a contractului subsecvent. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Acesta declaratie se va prezenta, in functie de caz, si de asociat/subcontractant/ tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Avize si Autorizatii ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Tehnic Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEACop. Juridic - c.j. Raluca POPA/c.j.Elena ANDRIESSef Comp. PIPPE - ing. Dana MANOLIUComp. PIPPE - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.- copie lizibila/legalizata cu mentiunea conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 50.000, 00 lei. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular Fisa de informatii generale din Sectiunea ?Formulare., 2.Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele in drept. Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Nivel minim impus pentru demostrarea experientei similare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului (servicii de consultanta si urmarire tehnica a executiei prin diriginti de santier pentru lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) in minim 1(unu) contract si maxim 5 (cinci) contracte, a caror valoare cumulata este de minim 25.000 lei, fara TVA, in ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prezentate pentru dovedirea experientei similare(copii cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului fara TVA, precum si pagina finala cu semnaturi., 3.CAPACITATEA PROFESIONALA ? Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita desemnarea urmatorul personal cheie: 1. diriginte de santier minim o persoana cu studii superioare de specialitate autorizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru: -domeniul ?Lucrari Hidrotehnice categoria de importanta B? si domeniul ?Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta B? conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii. 2. inginer topograf/geodez autorizat A.N.C.P.I. categoria B sau C., 3.CAPACITATEA PROFESIONALA - NOTE: 1.Membrii personalului cheie desemnati pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant. 2. Ofertantul poate desemna ca personal cheie un singur diriginte autorizat de I.S.C. pentru ambele domenii solicitate sau poate desemna diriginti pentru fiecare domeniu de autorizare in parte.Se vor prezenta copii cu mentiunea conform cu originalul dupa contractul individual de munca/angajamentul de participare sau contractul de colaborare incheiat cu ofertantul., 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 5.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Se solicita , asigurarea (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere ferme, sau orice forma de punere la disopozitie) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de sarcini.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare. ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat., ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 13:50