Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de tehnoredactare si tiparire a Revistei de Finante Publice si Contabilitate


Detaliu pentru invitatia numarul 340099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 340099/27.11.2012
Denumire contract: servicii de tehnoredactare si tiparire a Revistei de Finante Publice si Contabilitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: 319.97.59 int 2491/2344, Fax: 319.98.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 212262491, fax: +40 213199862, persoana de contact: Nicoleta Capuzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, mezanin, camera252A.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de tehnoredactare si tiparire a Revistei de Finante Publice si Contabilitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestari servicii de tehnoredactare si tiparire a Revistei Finante Publice si Contabilitate.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.680 lei. Modalitate de constituire: conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie atasata in plicul exterior al ofertei. In situatia in care se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie sa prevada in mod expres situatiile de la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art. 287^1 din OUG nr. 34/2006 . In caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din H.G. nr. 925/2006 (Formularul 10 din Sectiunea III). In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens conform Formularului nr. 9 din Sectiunea III.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsevente, constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului 12 din Sectiunea III, fie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153. Aceasta se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii de catre ambele parti a contractelor subsecvente. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei: -Certif.de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certif.de taxe si impozite locale(datorii la impozitele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certif.de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea III.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt: -dl Ciprian Sebastian Badea ? Secretar General-dl Corneliu Cazacu -Secretar General Adj-dna Cornelia Nagy ? Director General (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)-dl Angelica Macau - Director General Adjunct (DGIAPSI)-dna Madalina Gheorghe- Director General (Directia Generala Juridica)-dna Lacramioara Alexandru ? Director (Directia de Buget si Contabilitate Interna)-dna Gabriela Stanila ? Sef Serviciu (DGIAPSI)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu decl.priv.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)?Formularul nr.6 din Sect.III.Valorile C.A.vor fi convertite din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul(op.ec.sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani(calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a prestat servicii de tehnoredactare si tiparire.Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Formularul nr. 7 din Sect.III. Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt.anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. Daca modalitatea de demonstrare a experintei similare se face prin prezentarea de contracte, ofertantul este obligat sa prezinte copii de pe partile relevante ale contractelor: paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului si pagina finala cu semnaturi Se solicita prezentarea certif.ISO9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006., Se solicita documente emise de organisme acreditate, care confirma respectarea standardului sistemului de management de mediu ISO14001 sau echivalent, in conformitate cu art. 194 din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
durata de prestare
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer