Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TELEFONIE FIXA, MENTENANTA CENTRALE TELEFONICE PANA LA UTILIZATORUL FINAL, INTERNET SI ADMINISTRARE RETEA DE INTERNET/13.11.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 339606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Numar invitatie: 339606/16.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE TELEFONIE FIXA, MENTENANTA CENTRALE TELEFONICE PANA LA UTILIZATORUL FINAL, INTERNET SI ADMINISTRARE RETEA DE INTERNET/13.11.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2237192/+40 0318059301, Fax: +40 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 2237192/+40 0318059301, fax: +40 2231480, persoana de contact: TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. ANA ASLAN str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Parter - Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TELEFONIE FIXA, MENTENANTA CENTRALE TELEFONICE PANA LA UTILIZATORUL FINAL, INTERNET SI ADMINISTRARE RETEA DE INTERNET/13.11.2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TELEFONIE FIXA, MENTENANTA CENTRALE TELEFONICE PANA LA UTILIZATORUL FINAL, INTERNET SI ADMINISTRARE RETEA DE INTERNET
II.1.6) CPV: 64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 188, 256 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 1882, 56 RON valabila 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor. Conform art. 278¹ ali.1 puctul a) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata a contractului urmatoarea suma: 1882, 56 lei.(Garantia bancara poate fi depusa cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor).In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - originalIn cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica;Sef Birou Achizitii Publice Ec. Tereza Ion; C.J.Teodor Albu.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator, inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei daca nu se specifica altfel in context.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.2.Certificat ? Tip privind calitatea de furnizor de retele sau servicii de comunicatii electronice, in copie (stampilat conform cu originalul, semnat in clar de catre persoana imputernicita sa reprezinte societatea). conf.Legea nr. 113/2010, OUG 111/2011 ? privind comunicatiile electronice3.Licenta de utilizare a resurselor de numerotatie, copie legalizata sau copie conform cu originalul- conf.Legea nr. 113/2010, OUG 111/2011 ? privind comunicatiile electroniceNota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare/atestare/avizareDocumentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.4.Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- original, 2.Bilant contabil vizat si inregi de orga comp, pe care of are obli sa il depuna conf. legii (31.12.2011 ) ? se va prez - copie leg.-copie conf.cu orig.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii informatice in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) - in original., 2.Recomandari sau certificari de buna executie ptr. cele mai importante 3 prestari de servicii -copie conform cu originalul .Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o, recomandare/ certificat constatator din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara., Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe, parcursul parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a serviciilor, prest.(orig/copie leg. sau copie lizibila cu mentiunea conf cu orig. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? in original, 4.Declaratie privind asigurarea de echipamente/ mijloace fixenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- in original., Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, ,5. Declaratie privind punerea la dispozitia autoritatii contractante a unui salariat al prestatorului de servicii, care sa supravegheze functionarea serviciilor timp de, 8 ore/ zi, permanent, de luni pana vineri, intre orele 730 ? 1530, la sediul autoritatii contractante. Transportul administratorului de retea intre locatii, in caz de interventii, ,precum si pentru mentenanta si intretinere curenta se va face prin grija si cheltuiala prestatorului de servicii.Remunerarea acestei persoane cade in exclusivitate in sarcina, prest.Prest va prezenta documente care sa ateste competentele administratorului de retea ptr indeplinirea cerintelor caietului de sarcini., 6.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii unei oferte comune Se va prezenta Acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat pentru executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;, - nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor, impreuna cu datele de identificare;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta se va face cu liderul asociatiei;, - platile efectuate in baza contractului se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
- partea/ partile din contract care urmeaza, sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte in original.In cazul asocierii, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si, capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante., Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute in anexaordinul 509/2011 1.ISO9001 :2008 sau echivalenta (sa fie deja implementat si valabil la data deschideri), - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de, operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: DESCRIEREA CRITERIILOR SE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI - cea mai mica valoare totala a ofertei (obtinuta prin cumularea valorilor pentru servicii de telefonie fixa, servicii mentenanta centrale telefonice, internet si servicii administrare retea Pob = [(Vmaxim ofertata ? Vanalizata) / (Vmaxim ofertata ? Vminim ofertata)] * 60 puncte
Serviciul telefonie fixa
10
Descriere: a) pentru cel mai mare numar de minute incluse in abonament oferite de catre Prestator catre retelele nationale fixe, altele decat cele 5000 de minute lunar oferite initial ? 10 punctepentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pob =(Nof /Nmaxim ofertat) * 10 puncte
Serviciul telefonie fixa
10
Descriere: b) pentru cel mai mare numar de minute incluse in abonament oferite de catre Furnizor catre toate retelele nationale mobile (Vodafone, Orange, Cosmote, Digimobil, Telemobil), altele decat cele 3000 de minute lunar oferite initial ? 10 puncteb.1) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. b), punctajul se acorda astfel: Pob =(Nof /Nmaxim ofertat) *10 puncte
Serviciul Internet
10
Descriere: a) pentru cea mai mare largime de banda pentru acces Internet, ofertata suplimentar fata decerintele minime ale caietului de sarcini ? 10 puncte a.1) pentru alta valoare decat cea mentionata la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pob = (Lof/Lmaxim ofertata)* 10 puncte
Serviciul Internet
10
Descriere: b) pentru cea mai mare largime de banda pentru acces Metropolitan ofertata suplimentar fata decerintele minime ale caietului de sarcini ? 10 puncte b.1) pentru alta valoare decat cea mentionata la lit. b), punctajul se acorda conform formulei: Pob=( Lof/Lmaxim ofertata) * 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ELECTORINC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer